۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۶۲۶۴۲۶
آیت الله اعرافی در اجلاسیه مدیران استانی حوزه:

بنایی بر ساخت مدارس جدید وجود ندارد

بنایی بر ساخت مدارس جدید وجود ندارد
آیت الله اعرافی با بیان این که بنایی بر ساخت مدارس جدید وجود ندارد اظهار کرد: البته تکمیل پروژه های نیمه تمام از ضرورت های جدی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی در اجلاسیه مدیران استانی و ستاد مرکز مدیریت حوزه های علمیه که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، عنوان کرد: بنای ما بر احداث مدارس جدید نیست، مگر آنکه ضرورت آن احساس شود؛ اما تکمیل پروژه های نیمه تمام از ضرورت های جدی است و جاهایی که نیاز به بازسازی دارد نیز در صورت نیاز و ضرورت باید مورد ترمیم قرار گیرد.

وی افزود: مرکز مدیریت حوزه های علمیه، ۴۲۰ میلیارد تومان به شهرداری قم بدهی داشته که تابه امروز ۳۰۰ میلیارد آن با پیگیری دقیق مسئولان ذیربط در حوزه انجام شده است.

مدیر حوزه های علمیه گفت: ما تاکید داریم در استخدام روحانیون در آموزش و پرورش نهال فروشی صورت نگیرد؛ سند تحول راهنمای عمل حوزه در بخش آموزش و پروش است و در زمینه آموزش و پرورش بیش از مباحث دیگر باید با خواهران تعامل و همکاری شکل گیرد.

آیت الله اعرافی معاونان تهذیب و تربیت حوزه های علمیه را دارای دو نقش دانست و گفت: یک نقش اجرای برنامه های تهذیبی و نقش دیگر رصد برنامه های انجام شده است؛ لذا این معاونان باید جلسات مدونی برگزار نمایند.

وی تصریح کرد: حوزه امروز میان افراط و تفریط در جریانات اخلاقی مانده و معاونت تهذیب باید راهی بین این دو در مدارس پیش گیرد؛ برخی از طلاب، اسیر جریانات انحرافی هستند و مدیریت این مسئله بر عهده معاونان تهذیب و مدیران مدارس است./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
کاش به جای ساختمان سازی فکری برای کیفی گزینی و جذب طلاب می کردند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
گرفتار شدن برخی از طلاب در دام برخی جریان های انحرافی، مشکل بزرگی است که آقای اعرافی بهش اذعان کرده؛
چرا کاری انجام نمی دهند در این خصوص
1
0