۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۶۲۶۵۱۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان:

جوانان ایرانی آماده فتح خرمشهر‌های دیگری هستند| چشم طمع دشمن را کور می‌کنیم

جوانان ایرانی آماده فتح خرمشهر‌های دیگری هستند| چشم طمع دشمن را کور می‌کنیم
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان گفت: جوانان بصیر، بادانش، پرتوان و انقلابی ایرانی آماده فتح خرمشهر‌های دیگری هستند و باردیگر چشم طمع دشمن را کور خواهند کرد.
حجت الاسلام مهدی صیدانلو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، با اشاره به آیه شریفه ۱۴۱ سوره نساء که خداوند متعال در بخشی از آن می‌فرماید" وَلَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا" " و خداوند هیچ گاه برای کافران نسبت به اهل ایمان راه تسلّط باز نخواهد نمود. " اظهار داشت: یوم الله ۱۳ آبان در تاریخ الگوساز انقلاب اسلامی انقلابی دیگر برخاسته از روح استکبارستیزی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی بود که باتعالیم حیات بخش روح الله کبیر زندگی دوباره‌ای به انقلاب اسلامی بخشید و در راهپیمایی امسال نیز شاهد پویایی این روحیه انقلابی بودیم.

وی با تمجید و تقدیر از حضور آگاهانه اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و روحانیان در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، خاطرنشان کرد: گسترش تفکر ناب انقلاب اسلامی مبتنی بر اسلام ناب محمدی با رهبری خلف صالح روح الله کبیر با ورود انقلاب به چله دوم عمر بابرکت خود به لطف حضرت حق و به برکت خون شهدا و صبر و استقامت ملت بزرگ ایران ادامه دارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان را تجلی آرمان استکبارستیزی ملت و بصیرت و همت جوانان و نوجوانان ایرانی عنوان و تصریح کرد: مقاومت و پایمردی ملت بصیر ایران راه ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های نظام سلطه را برای دیگر ملت‌ها و آیندگان روشن و تا حد بسیاری هموار نموده است.

حجت الاسلام صیدانلو با گرامیداشت یاد ۳۵ نفر از دانشجویان حاضر در تسخیر لانه جاسوسی که بعد‌ها به خیل عظیم شهدا پیوستند، گفت: امروز حضور جوانان این سرزمین در همه عرصه‌ها پیام روشنی برای دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی دارد؛ جوانان بصیر ایران زمین گوش به فرمان مقتدای خود رهبر معظم انقلاب در مسیر رشد علمی کشور و رونق تولید و خودکفایی در همه عرصه‌ها گام برمی دارند و چشم طمع آمریکا و دیگر دشمنان را کور خواهند کرد.

وی با اشاره به سخنان حکیمانه و روشنگرانه اخیر رهبر معظم انقلاب در تقبیح معطل نگاه داشتن امورات کشور از سوی برخی مسؤولان و جریان‌ها به امید وفای به عهد آمریکا و اروپایی‌ها و لزوم توجه به توان و ظرفیت‌های بالای داخلی، تأکید کرد: نوجوانان و جوانان بصیر، بادانش، پرتوان و انقلابی ایرانی به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور همانگونه که در چهل سال گذشته و حتی پیش از آن زیر سایه رهبری، ولی فقیه همواره کشور و انقلاب اسلامی را از گردنه‌های خطرناک به سلامت عبور داده اند، اکنون نیز هوشیارانه آماده فتح خرمشهر‌های دیگر هستند./۹۷۷/ت310/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات