۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۲۶۶۰۴

فراخوان جهاد اسلامی فلسطین برای وحدتِ مبتنی بر پروژه مقاومت

فراخوان جهاد اسلامی فلسطین برای وحدتِ مبتنی بر پروژه مقاومت
یکی از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) بر ضرورت پایبندی به وحدت بر اساس پروژه مقاومت و حمایت از حقوق ملت فلسطین تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «خالد البطش» از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی، ملت فلسطین را به ایستادن در یک صف برای مقابله با پروژه نابودی مسأله فلسطین فراخواند.

بر اساس گزارش وبگاه «قدس نت»، البطش که به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) در خانیونس در جنوب نوار غزه سخنرانی می‌کرد، تأکید کرد، باید به وحدت ملی مبتنی بر پروژه مقاومت و حمایت از حقوق ملت فلسطین پایبند بود.

وی ادامه داد: امت اسلام امروز تفکیک و به حاشیه رانده شده است، دلیل این موضوع مواضع برخی سران و شاهان (کشورهای عربی) است که اجازه بقای دشمن صهیونیستی را داده‌اند دشمنی که بیش از ۷۲ سال است سرزمین ما را اشغال کرده‌اند و برخی سران و رهبران این امت اصرار به شناسایی و عادی‌سازی روابط با این اشغالگر جنایتکار و ایجاد ائتلاف‌های امنیتی و اقتصادی به بهانه‌های واهی را دارند.

البطش سپس گفت، پروژه‌ای برای تسویه مسأله فلسطین با نظارت آمریکا و برخی کشورها در جریان است که قصد دارد ستون اصلی مسأله فلسطین یعنی آوارگان را هدف بگیرد به همین دلیل به کم کردن ارائه خدمات به آوارگان و تشکیک در تعداد آنها روی آورده‌اند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اخیرا گزارش کرد، وزارت خارجه آمریکا از همتای اسرائیلی خود خواسته تیم‌های کاری برای اجرایی کردن «معاهده عدم تعرض» میان تل‌آویو و کشورهای حاشیه خلیج فارس تشکیل دهد.

در ادامه این گزارش آمده: این ابتکار عمل بر پایه امضای توافقی برای عدم ورود به جنگ‌های دوجانبه میان اسرائیل و کشورهای (حاشیه) خلیج (فارس) به همراه همکاری اقتصادی و امنیتی است تا مقدمه‌ای برای عادی‌سازی کامل روابط میان طرفین باشد علیرغم آنکه راه‌حلی برای مسأله فلسطین به دست نیامده است

منبع: فارس
ارسال نظرات