۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۶۲۶۹۳۱
انجمن علمای یمن:

تنها راه مقابله با دشمن صهیونیستی جهاد است

تنها راه مقابله با دشمن صهیونیستی جهاد است
انجمن علمای یمن ضمن محکوم کردن حملات امروز رژیم صهیونیستی و ترور فرمانده جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، تنها راه مقابله با این دشمن، جهاد در راه خداست.

به گزارش خبرگزاری رسا، «انجمن علمای یمن» در واکنش به ترور «بها ابوالعطا» فرمانده ارشد شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین و ترور «معاذ العجوری» از فرزندان «اکرم العجوری» عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، انجمن علمای یمن این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام کرد: دشمن صهیونیستی تنها زبان زور می‌فهمد و تنها راه بازداشتن آن مقابله با این دشمن از طریق جهاد در راه خدا و وارد کردن ضربات دردآور به عمق آن است.

در ادامه این بیانیه آمده، نابودی رژیم صهیونیستی حتمی است و به ناچار روزی اتفاق خواهد افتاد.

انجمن علمای یمن پاسخ راکتی و موشکی مقاومت به رژیم صهیونیستی را ستود و از آزادگان در جهان اسلامی و عربی خواست مواضع حمایتی از حق فلسطینی‌ها برای آزادی سرزمینشان داشته باشند.

رژیم صهیونیستی امروز به صورت همزمان به نوار غزه و دمشق حمله کرد. در حمله به نوار غزه منزل ابوالعطا را هدف گرفت و وی را به همراه همسرش به شهادت رساند.

هدف حمله به دمشق منزل «اکرم العجوری» از اعضای دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین بود که «معاذ» یکی از فرزندان وی به شهادت رسید.

در پی این موضوع، نیروهای مقاومت در نوار غزه تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیستی را با دهها راکت هدف گرفتند.

منبع: فارس
ارسال نظرات