۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۲۷۰۴۳
حمدان:

این دور از درگیری ها هم با پیروزی مقاومت به پایان می رسد

این دور از درگیری ها هم با پیروزی مقاومت به پایان می رسد
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که سرنوشت درگیری های کنونی با دشمن صهیونیستی را مقاومت تعیین خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، اسامه حمدان از رهبران جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که سرنوشت درگیری های کنونی با دشمن صهیونیستی را مقاومت تعیین خواهد کرد و مقاومت تصمیمات مناسبی برای چگونگی اداره این نبرد اتخاذ خواهد کرد.

حمدان در گفتگو با شبکه المیادین خاطر نشان کرد که اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین چگونگی پاسخ به حملات جنایتکارانه دشمن را تعیین خواهد کرد و این کاملا طبیعی است که اولین پاسخ به این جنایات از سوی گروهان های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی صورت گرفت.

وی اشاره کرد که دشمن صهیونیستی از ترور فرماندهان مقاومت اهدافی تاکتیکی را دنبال می کند و نتانیاهو با این کار به دنبال فرار از بحران های سیاسی و قضایی خود است.

وی تأکید کرد که مقاومت تحت هیچ شرایطی در برابر حملات و جنایات علیه هیچ گروه فلسطینی ساکت نمی نشیند و شاخه های نظامی گروه های مقاومت کاملا با هم متحد و هماهنگ هستند و دشمن اگر قصد جنگی همه جانبه علیه غزه را داشته باشد، قطعا پشیمان خواهد شد و مقاومت به دنبال تثبیت قواعد درگیری است.

این رهبر حماس اظهار داشت که دشمن صهیونیستی قصد دارد پیامی را به محور مقاومت که روز به روز قدرت بیشتری می گیرد، منتقل کند./983/ب

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ارسال نظرات