۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۲۷۱۵۰
همزمان با هفته وحدت؛

دهمین یادواره شهدای وحدت در مشهد برگزار شد

دهمین یادواره شهدای وحدت در مشهد برگزار شد
دهمین یادواره شهدای وحدت به ویژه شهید شوشتری و شهید محمدزاده با حضور خانواده های شهدا در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، دهمین یادواره شهدای وحدت با شعار «وحدت، خدمت امنیت» با حضور خانواده های شهدا، مسؤولان کشوری و لشکری و سران طوایف و قبایل سیستان و بلوچستان امروز در مجتمع آیه ها برگزار شد.

در این مراسم آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بصیرت جریان شناسی و دشمن شناسی و تکلیف شناسی در مقابله با دشمن از آموزه فداکاری ها و جان نثاری های شهیدان است.

سردار مرتضوی، فرمانده قرارگاه ثامن الائمه در این مراسم با تاکید به الگو قرار دادن سیره شهدای وحدت، اظهار کرد: شهید شوشتری نه‌تنها در استان خراسان بلکه در ایران اسلامی حق بزرگی دارد و ما همیشه محتاج سیره عملی شهدا ازجمله این شهید هستیم.

مولوی نذیر احمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری وحدت بین مردم، سران قبایل و مسؤولان را موجب شکست فتنه های دشمن بیان و ابراز کرد: دشمن می خواهد از طریق مرزهای بلوچستان وارد کشور شده و ضربه بزند اما با توجه به این که وحدت مردم و مسؤولان در این منطقه شکل گرفته است، موفق نشده اند و اگر این وحدت بماند، دشمن موفق نمی شود.

گفتنی است در این یادواره از خانواده های شهید شوشتری و شهید محمدزاده با حضور آیت الله علم الهدی، مولوی نذیر احمد سلامی و دیگر مسؤولان لشکری تقدیر به عمل آمد.

خاطرنشان می شود؛ سردار شهید نورعلی شوشتری، معاون نیروی زمین سپاه به همراه سردار شهید رجبعلی محمدزاد،٬ فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و دیگر یاران شهیدشان در عملیاتی تروریستی به دست گروهک سفاک ریگی در ۲۶ مهرماه سال 88 به شهادت رسیدند./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات