۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۶۲۷۲۳۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

هفته وحدت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

هفته وحدت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام حسینی هفته وحدت را از دستاورد‌های انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: وحدت، اتحاد و انسجام امت اسلامی برای پیروزی بر دشمنان اسلام ضروری است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام عبدالصاحب حسینی پنجشنبه شب در هیات شهدای گمنام با تبریک میلاد پیامبراکرم (ص) و هفته وحدت، گفت: قرآن برای داشتن زندگی خوب الگو و اسوه معرفی کرده است.

وی با اشاره به اینکه پیامبراکرم (ص) در همه ابعاد الگو است، ابراز کرد: پیامبراکرم (ص) در بحث کردن اهل استدلال و منطق و عفو و گذشت است و این در حالی است که امروز گذشت در جامعه کمرنگ شده است.

حجت الاسلام حسینی دین اسلام را دین استدلال و منطق خواند و اظهار داشت: اسلام دین هیاهو نیست و پیامبراکرم (ص) با هیاهو اسلام را معرفی نکرد، بلکه پیامبراکرم (ص) روی علم و بصیرت و آگاهی مردم تأکید داشت.

وی هفته وحدت را هدیه امام خمینی (ره) و خار چشم دشمنان اسلام دانست و عنوان کرد: امام راحل با اعلام هفته وحدت در سراسر جهان توطئه دشمنان اسلام آمریکا و انگلیس و اسرائیل را ناکام کرد.

حجت الاسلام حسینی گفت: این فرمایش رهبر معظم انقلاب که می‌فرماید هرکس دانسته و ندانسته سبب اختلاف بین شیعه و سنی شود مزدور دشمن است، فصل الخطاب است.

وی هفته وحدت را از دستاورد‌های انقلاب اسلامی اعلام کرد و اظهار داشت: وحدت، اتحاد و انسجام امت اسلامی برای پیروزی بر دشمنان اسلام ضروری است.

به گفته وی امروز بیش از ۱۳ شبکه‌ ماهواره‌ای با هزینه‌های سرسام آور در انگلستان به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند.

لازم به ذکر است، فاصله میان ۱۲ ربیع‌االاول که سالگرد ولادت پیامبر اکرم (ص) بنابر روایات اهل سنت است تا ۱۷ ربیع الاول که تاریخ ولادت حضرت محمد (ص) بنابر روایات موجود در شیعه است، از سوی امام خمینی (ره) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات