۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۲۷۲۶۹
حجت الاسلام میردامادی:

مذاکره مشکلی از کشور حل نمی‌کند

مذاکره مشکلی از کشور حل نمی‌کند
خطیب جمعه اصفهان با تأکید بر ضرورت رونق تولید به منظور حل مشکلات اقتصادی کشور، گفت: راه حل برطرف کردن مشکلات کشور رونق تولید است و مذاکره نتیجه ای نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به تلاش دشمنان برای کاهش توانمندی دفاعی کشور، گفت: اگر این اتفاق رخ می‌داد دشمن به ما هرگز مهلت نداده بود، اما تدابیر رهبر معظم انقلاب مانع کاهش توان دفاعی کشور شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه شاهد افزایش توانمندی‌های نظامی و دفاعی کشور هستیم، خاطرنشان کرد: اگر رهبر معظم انقلاب و تدابیر ایشان نبود، برخی مسؤولان که معتقد بودند نیازی به توان موشکی و دفاعی و افزایش توان نظامی نداریم کشور را با مشکلات بسیاری مواجه کرده بودند.

امام جمعه موقت اصفهان با انتقاد از مواضع اخیر رییس جمهور پیرامون مذاکره کردن پیامبر اکرم(ص) با کفار و تفسیر غلط از آیات قرآن کریم، اظهار کرد: قرآن کریم تأکید دارد با کسانی که نقض عهد می‌کنند پیمان دوستی نبندید و آنها هرگز خیرخواه ما نخواهند بود و بغض بسیاری نسبت به ما دارند.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه 40 سال است مردم ما دشمنی استکبار را تجربه کرده‌اند، تصریح کرد: تنها راه حل مشکلات کشور تبعیت از فرمایشات و رهنمودهای رهبری است، ایشان رشد تولید را عامل شکوفایی اقتصاد و مانع جلوگیری از ارزش پول ملی می‌دانند، باید به جای امید داشتن به مذاکره با اروپا و آمریکا به دنبال راه نجات کشور یعنی رونق تولید برویم.

وی با تأکید بر ضرورت ورود دولت به مسأله تعطیلی کارخانه‌ها و صنایع، خاطرنشان کرد: دولت باید مانع افزایش بیکاری و تعطیلی کارخانجات شود، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند تجربه کوبا و کره شمالی در زمینه مذاکرات پیش روی ما است و شاهد هستیم مذاکره مشکلی از این کشورها برطرف نکرد و تنها راه ما اتکا به توان داخلی است./1304/پ203/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات