۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۶۲۷۳۰۳
در گفت وگوی رسا با تحلیلگر کشمیری مطرح شد؛

نقش رژیم صهیونیستی در سرکوب مردم کشمیر

نقش رژیم صهیونیستی در سرکوب مردم کشمیر
تحلیلگر سیاسی کشمیر با اشاره به حمایت رژیم صهیونیستی از سرکوب مردم کشمیر به دست دولت هند، تاکید کرد که کشمیر پیروز نهایی این سرکوب‌ها خواهد بود.

سید امیر رضوی از اندیشمندان کشمیر هند در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، با اشاره به اخرین وضعیت این منطقه گفت: بیش از 100 روز است که کشمیر در محاصره کامل نیروهای ارتش هند به سر می برد و حضور تعداد زیادی از این نیروها برای جلوگیری از هر گونه اعتراض مردمی در منطقه کشمیر است.

رضوی در پاسخ به سوالی در مورد نقش رژیم صهیونیستی در سرکوب مردم کشمیر گفت: رژیم صهیونیستی به طور مستقیم در جنایات دولت هند در کشمیر نقش دارد، زیرا «مودی» نخست وزیر هندوستان، به طور مکرر به رژیم صهیونیستی رفت و آمد دارد و بعد از این رفت و آمدها بوده که سرکوب مردم کشمیر تشدید شده است. چرا که در هفتاد سال گذشته، چنین خفقان و سرکوبی در کشمیر بی سابقه بوده است.

نقش رژیم صهیونیستی در سرکوب مردم کشمیر

وی در مورد اهداف رژیم صهیونیستی برای همکاری با هندوستان در سرکوب مردم کشمیر گفت: رژیم صهیونیستی همیشه به دنبال سرکوب مسلمانان در همه جهان بوده است، اما هرگز به پیروزی نخواهد رسید.

رضوی در بخش دیگر این گفت وگو، ضمن اعلام همبستگی مردم کشمیر با فلسطین، گفت: محور مقاومت مانع از اقدامات رژیم صهیونیستی خواهد شد و طبق اعلام رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای، شکست رژیم صهیونیستی قطعی است.

این تحلیلگر سیاسی کشمیری همچنین به اوضاع یمن اشاره کرد و گفت: کشمیر همیشه در کنار مردم مظلوم جهان است. مردم کشمیر در تظاهرات مختلف جنایات عربستان در یمن را محکوم کرده اند و شکست رژیم سعودی نیز نزدیک است.

در کنفرانس وحدت اسلامی که در روز پنجشنبه آغاز شد، مسلمانان از گروه ها و کشورهای مختلف برای حمایت از آرمان فلسطین در سالن اجلاس سران اسلامی در تهران به نشست و گفت وگو پرداختند./847/ب

 

ارسال نظرات