۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۲۷۳۷۵

ابراز نگرانی حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی از افزایش قیمت بنزین

ابراز نگرانی حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی از افزایش قیمت بنزین
حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی با صدور بیانیه های جداگانه ای نگرانی خود را نسبت به افزایش قیمت بنزین اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی با صدور بیانیه های جداگانه ای نگرانی خود را نسبت به افزایش قیمت بنزین اعلام کردند.

متن پیام حضرت آیت الله صافی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

متأسفانه در حالیکه گرانی، تورم و بیکاری بسیاری از اقشار مملکت را در وضعیت سخت و ناراحت کننده‌ای قرار داده، طرحی در شب میلاد رسول رحمت (صلی الله علیه و آله وسلم) توسط سران قوا تصویب شد ؛ که موجب تأسف و نگرانی شدید است. از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می خواهیم که لغو این طرح را اعلام کنند و برای رفع مشکلات مردم ، با مشورت بزرگان و اساتید علم اقتصاد اقدام فوری نمایند.

 لطف الله صافی

همچنین حضرت آیت الله علوی گرگانی در بیانیه خود آورده است:

بسمه تعالی

خبر ناراحت کننده افزایش ناگهانی قیمت بنزین در شرایط فعلی که اثر تحریم ها و افزایش غیر متعارف ارز بر زندگی مردم فشار زیادی را وارد کرده است  موجب ناراحتی شدید اینجانب گردیده است.

تمام مسؤولین دلسوز و مدیران مملکتی باید توجه داشته باشند که در شرایط فعلی ایجاد آرامش در جامعه و دوری از پرداختن به مسائل حاشیه ای و حفظ وحدت ملی، پرهیز از ایجاد التهاب در جامعه مخصوصا در وضعیت اقتصادی مردم یک اصل مهم می باشد،  لذا هر گونه رفتاری که موجب  بروز مشکلات معیشتی بیشتر در شرایط فعلی برای مردم شود، از نظر اینجانب ناپسند و بر خلاف مصالح ملی است.

اینجانب از همه نمایندگان مجلس میخواهم که با قاطعیت جلوی ایجاد التهاب معیشتی در جامعه را گرفته و از دولت محترم نیز میخواهم که تا دیر نشده در تصمیم خود تجدید نظر کرده و با همفکری کارشناسان دلسوز و متعهد و به کار گیری جوانان مؤمن و متعهد و نخبه به تقویت تولید داخلی و  حل اساسی مشکلات آن اهتمام ورزند.

سید محمدعلی علوی گرگانی

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
باید به نظر مراجع و علما احترام گذاشت و مطالبات ایشان در دستور کار دولت قرار بگیرد
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
با وجود آن که زاد سازی قیمت سوخت مصوبه مجلس مربوط به سالها قبل است، اما تصمیم یکشبه و بدون تمهید و توجیهات بعدی باعث انتقاد شده است.
اطلاع رسانی رسا در راستای تقویت نظام اسلامی تقویت شود.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
طبقه فقیر و متوسط رو به فقر افول می کنند.
2
0