۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۶۲۷۵۷۰
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در گفت وگو با رسا:

مردم راضی به خشنودی دشمنان نظام نیستند | دولت برای مردم شفاف سازی کند

مردم راضی به خشنودی دشمنان نظام نیستند | دولت برای مردم شفاف سازی کند
نماینده خبرگان با بیان اینکه مردم دشمنان را مأیوس، نا امید و پشیمان خواهند ساخت، گفت: ملت ایران با هوشیاری حساب خود را از آتش افروزان و فتنه گران جدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حوادث اخیر در برخی مناطق کشور گفت: بررسی وضعیت موجود و حوادث اخیر در کشورمان محتاج دقت و تحلیل جدی همه جانبه بسیاری از مسائل است.

وی با بیان اینکه نارضایتی هایی در سطح جامعه نسبت به اقدامات برخی مسؤولان وجود داشته و دارد، اظهار داشت: بعضی از این نارضایتی ها به عدم شفاف سازی برخی مسؤولان، بعضی به سوء تفاهم ها و بعضی دیگر به کم کاری ها و سوء مدیریت های برخی مسؤولان بازمی گردد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی خاطرنشان کرد: مسؤولان در مواردی با همه خدماتی که داشته اند، نتوانستند به درستی اطلاع رسانی و اعتماد سازی کرده و ضعف های موجود در مسأله مدیریت و معیشت را برای مردم تبیین و توجیه سازند، از این رو نوعی اعتراض و نقد نسبت به دولتمردان به وجود آمده است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم بیان کرد: همه موارد مذکور از یک سو و دشمنی و شیطنت دشمنان از سوی دیگر سبب شده است تا مردم نسبت به تصمیمات اتخاذ شده از سوی مسؤولان واکنش نشان داده و اعتراض داشته باشند؛ امروز مردم با اعتراضات خود مسؤولان را به پاسخگویی فرامی خوانند.

وی با اشاره به اجرایی سازی طرح افزایش قیمت بنزین ابراز داشت: این مسأله بر نارضایتی های عمومی افزود و سبب شد تا مردم نارضایتی های خود را ابراز کنند و از دولتمردان مطالبه داشته باشند.

مردم راضی به خشنودی دشمنان نظام اسلامی نیستند

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی اعتراضات مردمی هیچگاه به معنای تخریب، آتش زدن اموال مراکز ملی و دولتی و خشنودسازی دشمن نیست، عنوان کرد: مردم ما ممکن است از عملکرد برخی مسؤولان ناراضی باشند، اما به خشنودی و خوشحالی دشمنان نظام همچون آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، سلطنت طلب ها، فراری ها و منافقان راضی نبوده، نیستند و نخواهند بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم ما هیچگاه راضی نیستند کاری کنند که آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، سلطنت طلب ها و منافقان خوشحال شوند، بنابراین شیشه شکستن ها، تخریب اموال عمومی، ملی و دولتی، آتش زدن اتوبوس ها و حمله به بانک ها کار مردم نیست، بلکه کارهای مهندسی شده ای می باشد که دشمن از مدت ها قبل برای آن برنامه ریزی کرده است.

وی با اشاره به اینکه شکی نداریم که تنش ها، تخریب ها و تضییع اموال کار مردم نیست، ابراز داشت: امروز مردم ما در مصاحبه های تلویزیونی در رسانه ملی از اغتشاش گران اعلام انزجار کرده و صف خود را از دشمنان نظام جدا می کنند.

جوانان هیجان زده نشوند و با دشمنان همراهی نکنند

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان اینکه امروز مردم ایران به ویژه جوانان نباید هیجان زده شده و با دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی همراه شوند، خاطرنشان کرد: امروز جوانان و نوجوانان نباید احساساتی شده و تحت تأثیر فضاسازی دشمن دست به اقداماتی بزنند که برای خود و خانواده هایشان ایجاد مشکل کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه ملت ایران باید با هوشیاری حساب خود را از دست های پلید و پنهانی که درصدد آتش افروزی و فتنه انگیزی هستند، جدا کنند، تأکید کرد: مسؤولان کشور نیز باید از وضعیت موجود درس بیاموزند و اشتباهات خود را اصلاح کنند؛ مسأله گرانی بنزین دارای چند بعد بوده و مسؤولان باید ابعاد مختلف آن را بیشتر مطالعه کنند.

وی ادامه داد: مسؤولان باید مسائل کشور را برای مردم شفاف سازی کنند و نسبت به وضعیت موجود بنزین به مردم اطلاع رسانی داشته باشند و برای افزایش قیمت بنزین مسائلی همچون تورم، بیکاری، تحریم و رکود اقتصادی را در نظر بگیرند و همواره درصدد جلب رضایت مردم برآیند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با تأکید بر اینکه مردم ایران فهیم، قانع و فداکار هستند، گفت: اگر مسؤولان، مسائل کشور را برای مردم شفاف سازی کرده و مردم نیز نسبت به تصمیمات مسؤولان خوش بین باشند بدون شک مشکلات کشور حل خواهد شد؛ اگر مسؤولان و مردم همراه باشند هیچگاه زمینه و بستر شیطنت، آتش افروزی، فتنه انگیزی و دخالت دست های پلید و پنهان فراهم نخواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه مردم دشمن را مأیوس، نا امید و پشیمان خواهند ساخت، تأکید کرد: خواهش ما از ملت عزیز ایران این است که همچنان برای حفظ ارزش ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب و نظام، خون مقدس شهیدان و امنیت کشور که مایه عصبانیت دشمن است همانند همیشه فرمایشات رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب قرار دهند و به احترام جایگاه مقام و قداست رهبر معظم انقلاب اجازه ندهند دشمن از این شرایط برای اهداف شیطانی خود بهره برداری کند./841/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
0
0