۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۶۲۷۶۰۰
حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی در گفت وگو با رسا:

مردم به تصمیم مسؤولان خوش بین باشند | دولت به جامعه اطمینان خاطر دهد

مردم به تصمیم مسؤولان خوش بین باشند | دولت به جامعه اطمینان خاطر دهد
نماینده خبرگان با تأکید بر اینکه افزایش قیمت بنزین نباید موجب گرانی سایر اجناس شود، گفت: مردم از گرانی ها نگران هستند و دولت و مسؤولان باید به آن ها اطمینان خاطر دهند.

حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، به اعتراضات و اغتشاشات اخیر در کشور در پی افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: قطعا روش کسانی که بانک را آتش می زنند و یا اموال عمومی را تخریب می کنند تا مطالبات خود را بیان کنند اشتباه و نادرست است.

وی با اشاره به اینکه مطالبه و اعتراض از طریق ایجاد اغتشاش و تخریب نتیجه ای جز خسارت ندارد، اظهار داشت: آشوب و تخریب و خسارت وارد کردن به مردم کار دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با تأکید بر اینکه در دنیای امروز خواسته ها و مطالبات باید به صورت منطقی و معقول بیان شود، عنوان کرد: افزایش قیمت بنزین تصمیم قوای سه گانه است و مردم باید طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب به تصمیمات مسؤولان خوش بین باشند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولت می توانست طرح افزایش قیمت بنزین را به شکل بهتری اجرا کند، بیان کرد: چندین سال قبل طبق مصوبات مجلس در هر سال که لایحه بودجه مورد تصویب مجلس قرار می گرفت باید مقداری به قیمت بنزین افزوده می شد؛ اگر این موضوع از همان دوران به خوبی اجرا شده بود هم اکنون این مشکلات و درگیری ها و نگرانی ها به وجود نمی آمد.

وی با اشاره به اینکه دولت در زمینه طرح افزایش قیمت بنزین غفلت کرده است، خاطرنشان کرد: این که دولت در یک شب قیمت بنزین را افزایش دهد و از قبل برای آن مقدمه سازی نکند و کار را به صورت تدریجی انجام ندهد کار نادرستی است؛ دولت باید طرح افزایش قیمت بنزین را به صورت تدریجی اجرا می کرد تا اقشار ضعیف بتوانند زندگی خود را با آن همگام سازی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با تأکید بر اینکه افزایش قیمت بنزین نباید موجب گرانی سایر اجناس شود، مطرح کرد: روند حمل و نقل اکثر کالاهایی که به دست مردم می رسد از طریق کامیون ها است که از گازوئیل استفاده می کنند، بنابراین دلیلی ندارد که به بهانه بنزین سایر کالاها نیز گران شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت افزایش نظارت بر قیمت اجناس و کالاهای ضروری مردم تأکید و عنوان کرد: امروز مردم نگران گرانی کالاهای ضروری خود هستند و از همین جهت دست به اعتراض زده اند؛ دولت باید از طریق نظارت و واریز یارانه های نقدی از موج اعتراضات بکاهد.

وی با بیان اینکه امنیت جمهوری اسلامی و با فرهنگ بودن مردم کشورمان باید به همه دنیا ثابت شود، بیان کرد: امروز مردم نباید به حرف دشمنان نظام اسلامی به ویژه خاندان منحوس و پلید پهلوی که سالیان سال ملت ایران را به بدبختی و مذلت کشانده بودند و چیزی جز ترور و آدم کشی از آنها سراغ نداریم گوش فرا دهند، بلکه معقول و منطقی حرکت کنند./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
1
0