۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۲۷۶۲۷
مدیر حوزه علمیه مازندران:

صف ملت نجیب و انقلابی ایران از اشرار و اغتشاشگران جدا است

صف ملت نجیب و انقلابی ایران از اشرار و اغتشاشگران جدا است
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که ملت فهیم ایران اسلامی هیچگاه اماکن عمومی را تخریب نمی کنند، گفت: صف این ملت نجیب و انقلابی با اشرار و اغتشاشگران جدا است.
حجت الاسلم والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به اغتشاشات و اعتراضات چند روز اخیر در برخی نقاط کشور، گفت: آنچه در برخی شهر‌ها دیده شد به هیچ عنوان رنگ و بوی اعتراض نداشت بلکه تلاش عده‌ای اغتشاشگر برای بر هم زدن نظم و امنیت عمومی بوده است.
 
وی با بیان این که ملت فهیم ایران اسلامی هیچ گاه اماکن عمومی را تخریب و آتش نمی‌زنند، افزود: به طور حتم صف این ملت نجیب و انقلابی با اشرار و اغتشاشگران جدا خواهد بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که هرگاه رسانه‌های خارجی و دولت‌های غربی از حرکتی در کشور حمایت و دفاع می‌کنند باید مطمئن باشیم که این حرکت‌ها در مسیر تحقق منافع نامشروع آن‌ها در کشورمان است، خاطرنشان کرد: در این حوادث اخیر، بار دیگر چهره دروغین و فریبکارانه آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی در برابر ملت بزرگ ایران نمایان شد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان که دولتمردان آمریکایی به شیوه‌های متعددی در این چند روز از اغتشاشگران و اشرار حمایت کردند، بیان داشت: این حمایت‌ها نشان دهنده همسویی اغتشاشگران با آمریکایی‌ها است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جنس حوادث این روز‌ها با اعتراض و مطالبه گری بسیار متفاوت است، خاطرنشان کرد: تخریب اموال عمومی و آتش زدن اماکن مذهبی و جسارت به قرآن و تمثال مبارک شهدا هیچ شباهتی به اعتراض ندارد بلکه نوعی اغتشاش و بر هم زدن امنیت عمومی جامعه است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که حمایت آشکار مقامات آمریکایی از اغتشاشگران، دخالت مستقیم در امور داخلی کشورمان است که با پاسخ قاطع ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی خواهد بود، بیان داشت: ملت بزرگ ایران اجازه نخواهند داد عده‌ای اغتشاشگر و آشوبگر به بهانه اصلاح نرخ بنزین امنیت عمومی کشور را تضعیف کنند.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران اجازه موج سواری به آشوب طلبان و عوامل بیگانه در داخل را نخواهند داد، افزود: این ملت با اقتدار پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت مدیریت بازار و کنترل گرانی‌ها تأکید کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند اصلاح نرخ بنزین نباید موجب افزایش قیمت کالا‌ها و گرانی در کشور شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با تأکید براین که با آشوب و تخریب نمی‌توان به نتیجه رسید، تصریح کرد: راه اعتراض و مطالبه، طی کردن مسیر قانونی است.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان باید نظارت دقیق‌تر و مستمری بر بازار و وضعیت اقتصادی کشور داشته باشند، افزود: نظارت بر بازار باید به گونه‌ای باشد که برخی‌ها از این شرایط به وجود آمده در جهت منافع خود سوء استفاده نکنند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
0
0