۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۶۲۷۷۱۵
حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی در گفت وگو با رسا:

ملت ایران هوشیار و پایبند به آرمان های انقلاب اسلامی هستند

ملت ایران هوشیار و پایبند به آرمان های انقلاب اسلامی هستند
نماینده خبرگان با تأکید بر اینکه اغتشاش و آشوبگری کار دشمنان و بدخواهان نظام است، گفت: مردم اجازه نمی دهند دشمن سرشان را کلاه بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی نماینده کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اغتشاشات و اعتراضات اخیر در کشور و بیان اینکه دشمنان همواره درصدد سوء استفاده از اعتراضات مردمی هستند، گفت: تخریب و ایجاد اغتشاش کار مردم نیست.

وی ادامه داد: دشمنان در جریان اعتراضات مردمی عوامل خود را فعال می کنند و با تخریب و آشوبگری درصدد دستیابی به اهداف خودشان برمی آیند.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی با اشاره به ضرورت توجه دولت به دغدغه های معیشتی مردم عنوان کرد: دولت باید اقداماتی همانند افزایش یارانه نقدی و هدفمندسازی آن انجام دهد تا آرامش به زندگی مردم بازگردد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه اغتشاش و آشوبگری کار دشمنان و بدخواهان نظام است، ابراز داشت: مردم مراقب باشند به صورت ناخواسته در مسیر اهداف دشمن قرار نگیرند و کلاه سرشان نرود.

وی خاطرنشان کرد: البته ممکن است برخی جوانان تحت تأثیر فضاسازی های دشمن قرار گرفته و اقدامات نادرستی انجام دهند، اما در یک نگاه کلی نمی توان آنها را آشوبگر و عوامل دشمن دانست.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی تأکید کرد: سوخت در کشور ما ارزان بود و مورد سوء استفاده برخی از کشورهای همسایه قرار می گرفت، اما با این حال امروز دولت باید با مردم همراهی کند تا قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه بتواند به راحتی زندگی کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت جلوگیری از گرانی سایر اجناس و کالاهای ضروری مردم در پی افزایش قیمت بنزین گفت: امروز تنها راه کاهش آسیب های ناشی از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین این است که بر یارانه ها افزوده شود تا بخشی از مشکلات مردم حل شده و بتوانند زندگی خود را به صورت آسان تر مدیریت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی در پایان با بیان اینکه مردم ما مردمی هوشیار و پایبند به انقلاب هستند، یادآور شد: ملت ایران هم دین و هم کشور خود را دوست داشته، از عاطفه بسیار بالایی برخوردارند و با حمایت از خون شهدا اجازه نمی دهند دشمن سرشان کلاه بگذارد./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات