۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۶۲۷۷۲۹
۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود؛

خروش انقلابی مردم اصفهان علیه آشوبگران

خروش انقلابی مردم اصفهان علیه آشوبگران
احمدی با اشاره به انزجار مردم از آشوبگران مزدور استکبار جهانی، گفت: مردم علیرغم اعتراضاتی که به برخی بی‌تدبیری‌ها دارند نشان خواهند داد که مدافع ولایت و امنیت کشور هستند.

محمدعلی احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به درخواست‌های مکرر مردم ولایتمدار و انقلابی شهر شهید پرور اصفهان برای برگزاری تجمع علیه آشوبگران و حمایت از ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای، گفت: مردم اصفهان اصرار داشتند تجمعی در راستای حمایت از امنیت کشور و حافظان امنیت و اعلام انزجار و محکومیت اقدامات آشوبگران برگزار شود.

وی ادامه داد: مردم صفوف خود را از آشوبگران جدا کرده‌اند و در تجمع انقلابی خود از آشوبگران تحت حمایت استکبار جهانی اعلام انزجار خواهند کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به تخریب اموال عمومی و خصوصی از سوی آشوبگران و اغتشاشگران در اصفهان و برخی نقاط کشور و انزجار مردم از اینگونه اعمال، اظهار کرد: مردم مخالف هرگونه اغتشاش و بی‌نظمی و تخریب اموال در کشور هستند، در همین راستا بنابر درخواست مردم، روز پنجشنبه 30 آبانماه ساعت 9:30 صبح تجمع مردم اصفهان در میدان انقلاب اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد.

احمدی ضمن دعوت از آحاد مردم و تمام اقشار برای حضور در این تجمع، تصریح کرد: حمایت جدی و تشکر از عوامل برقراری امنیت کشور که در مقابل آشوبگران ایستادند و مانع گسترده شدن ناامنی در کشور شدند یکی از اهداف این تجمع است، اگرچه مردم نسبت به برخی بی‌تدبیری‌ها معترض و ناراضی هستند اما پای انقلاب اسلامی و امنیت کشور و اطاعت از رهبری ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ضمن اعلام اعتراضات و انتقادات خود به برخی مسائل اعلام می‌کنند که اجازه نخواهند داد مطالبات قانونی و به حق جامعه توسط عوامل دشمنان و مزدوران استکبار جهانی مصادره و تبدیل به آشوب و ناامنی در کشور شود./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات