۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۶۲۷۷۴۳
مدیر حوزه علمیه گلستان:

مسؤولان اجرایی و قضایی بر کنترل قیمت ها نظارت جدی داشته باشند

مسؤولان اجرایی و قضایی بر کنترل قیمت ها نظارت جدی داشته باشند
حجت الاسلام ملکی گفت: کوتاهی در برابر اخلال گران اقتصادی منجر به تقویت موج های ایجاد شده توسط دشمن خواهد شد.

حجت الاسلام ملکی مدیر حوزه علمیه استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، فعالیت های مدنی را یکی از حقوق پذیرفته شده مردم در جمهوری اسلامی دانست و افزود: برای استفاده از این حق باید مرزبندی های لازم با آشوبگران و کسانی که به دنبال براندازی هستند صورت بگیرد.

حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه مردم در میان مشکلات اقتصادی از حق اعتراض و انتقاد برخوردار هستند، گفت: مسؤولان باید برای شنیدن این انتقادها آمادگی لازم را داشته باشند و تصمیمات لازم را برای برون رفت از مشکلات اتخاذ کنند.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان با اشاره به صحیح بودن اصل سهمیه بندی بنزین، عنوان کرد: این طرح سبب جلوگیری از مصرف بی رویه و قاچاق بنزین می شود و به سود مردم و کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه اصل طرح سهمیه بندی بنزین مورد تایید سران نظام است، اظهار کرد: نحوه اجرای این همراه با ایراداتی بود که باید از قبل پیش بینی می شد.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به اینکه یکی از ایرادات اجرای طرح سهمیه بندی بنزین اعلام ناگهانی آن بود، ابراز کرد: باید حمایت مالی دولت از مردم قبل از آغاز اجرای طرح صورت می گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان افزود: اجرای پلکانی طرح سهمیه بندی بنزین می توانست از آشوب های اخیر جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه دست حمایت کنندگان از آشوب های اخیر تا مرفق به خون جوانان این سرزمین آلوده است، گفت: توطئه های دشمن برای مردم نخ نما شده است.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به اینکه مسؤولان اجرایی، قضایی و نظارتی باید به شدت بر کنترل قیمت ها نظارت کنند، عنوان کرد: کوتاهی در برابر اخلال گران اقتصادی منجر به تقویت موج های ایجاد شده توسط دشمن خواهد شد و آسیب های فراوانی را به همراه خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان با بیان اینکه در قدم اول دستگاه های دولتی باید از افزایش قمیت ها جلوگیری کنند، اظهار داشت: افزایش قمیت خودرو در هفته های اخیر هیچ توجیهی ندارد.

وی افزود: ریشه برخی از گرانی ها به خود دولت برمی گردد و برخی برای به دست آوردن سودهای بادآورده دست به گرانی می زنند.

حجت الاسلام ملکی گفت: مردم ثابت کرده اند که تا پای جان از اسلام و انقلاب دفاع می کنند و در این راه از هیچ هزینه ای دریغ نمی ورزند./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
ارسال نظرات