۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۶۲۷۷۴۵
حجت الاسلام صاحبقرانی:

حساب آشوبگران از مردم جدا است| مطالبات به حق مردم رسیدگی شود

حساب آشوبگران از مردم جدا است| مطالبات به حق مردم رسیدگی شود
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مردم با مسأله سهمیه بندی بنزین مواجهه خوبی داشته اند البته مطالباتی دارند و دولت و مسؤولان باید پاسخگو باشد.

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در حضوص حمایت رهبری معظم انقلاب از طرح دولت در سهمیه بندی بنزین و ضرورت مراقبت دولت بر کنترل قیمت ها، گفت: حضرت آقا از تصمیم سران قوا و مسؤولان نظام که براساس نظریه کارشناسی اقدام به سهمیه بندی بنزین کرده اند، حمایت داشته اند.

وی افزود: حمایت حضرت آقا ناظر براصل موضوع یعنی عدالت اجتماعی است چون استفاده از منابعی که در اختیار مردم قرار گرفته است باید براساس عدالت باشد و با توجه به این که برخی از مردم وسیله شخصی ندارند از سهمیه سوخت آن ها اشخاص دارای وسیله نقلیه استفاده می کردند البته اظهار نظر در این زمینه نیاز به نظر کارشناسی دارد.

حجت الاسلام صاحبقرانی ابراز کرد: حمایت از مسؤولان نظام و مسؤولان دولتی و سران قوا جز راهبری های اصلی نظام است و اصل حرکت رهبری به عنوان ولی جامعه که از دستگاه های اجرایی دفاع کرده و از آن ها حمایت می کند و ما نیز باید تابع باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مطالبه گری از مجاری قانونی تأکید و اظهار کرد: ما ضمن این که باید پیرو رهبری بوده و از مسؤولان نظام حمایت داشته باشیم در عین حال باید مطالبه گری و روشنگری نیز داشته باشیم و از دولت بخواهیم، توضیح دهد که این سهمیه بندی بنزین چه منافع و مزیت هایی داشته و از چه آفت هایی جلوگیری کرده است.

وی حساب آشوبگران را از مردم جدا دانست و گفت: حضرت آقا هم فرمودند: «مردم فهم و شعور سیاسی بالایی دارند.»، مردم ما خوب با این مسأله سهمیه بندی بنزین مواجهه داشته اند البته مطالباتی دارند اما آشوبگران که بر خلاف شأن ایرانی اصیل اقدام کردند و معلوم شد افرادی اجیر شده اند و مردم خود را مبرای از این افراد می دانند.

حجت الاسلام صاحبقرانی به کنترل قیمت ها توسط دولت و تأکید رهبری در این خصوص اشاره و بیان داشت: افزایش قیمت بنزین گرانی هایی را در بر دارد اما گرانی هایی فاقد عقلانیت است و باید دولت جلوی این گرانی های بی رویه را بگیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به تأکید رهبر انقلاب به تأمین امنیت اشاره و بیان داشت: مسؤولان امنیتی باید هشیار باشند تا عوامل نفوذی، معیشت مردم را به سختی نیندازند و مردم نیز حضور خوبی را در صحنه داشتند و کمک کردند تا درصد آسیب ها کم شود./864/ت302/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات