۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۶۲۷۸۰۸
مادر شهید اغتشاشات اخیر ملارد:

آرزوی مرتضی برای شهادت در جوانی | فرزندم مانند حضرت علی‌اکبر اربااربا شد

آرزوی مرتضی برای شهادت در جوانی | فرزندم مانند حضرت علی‌اکبر اربااربا شد
مادر شهید مرتضی ابراهیمی گفت: پسرم مداح اهل بیت و روضه‌خوان امام حسین(ع) بود، نمی دانم امسال در محرم از امام حسین (ع) چه خواست و چه خواند که عین علی‌اکبر (ع) شهید شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «مرتضی ابراهیمی» از نیروهای پاسدار انقلاب اسلامی بود که طی روزهای گذشته در اغتشاشات اخیر در شهرستان ملارد به دست اشرار و اغتشاشگران با سلاح‌های گرم و سرد مورد حمله قرار گرفت و به شهادت رسید.

«اعظم اعرابی» مادر شهید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس با اشاره خصوصیات اخلاقی و رفتاری فرزند شهیدش اظهار داشت: بسیار بچه خوب و عالی‌ای بود، از بچگی در راه امام حسین (ع) حرکت می‌کرد، پاک و شوخ‌طبع بود، با همه اهل خانه و فامیل شوخی می‌کرد، دل کسی را نمی‌شکست. هرکس که خبر شهادتش را شنید باور نمی‌کرد. اگر به صورت عادی فوت می‎کرد من شک می‌کردم چون لیاقت او شهادت بود. مداح اهل بیت و روضه‌خوان امام حسین (ع) بود، نمی دانم امسال در محرم از امام حسین (ع) چه خواست و چه خواند که عین علی‌اکبر (ع) شهید شد، دورش را گرفتند و او را اربا اربا کردند.

وی در خصوص نحوه شهادت فرزندش گفت: فرمانده بود و با سربازانش در حال گشت‌زنی، که گفت من جلوتر می‌روم تا اگر خطری بود برای من باشد و برای کسی اتفاقی نیافتد. جانش را برای حفظ سربازانش در خطر انداخت، خیلی شجاع بود و راضی نبود کسی آسیبی ببیند.

مادر این شهید مدافع امنیت بیان کرد: سه روز بود که شهریار شلوغ شد، در این مدت با مرتضی فقط تلفنی حرف زدم، هر وقت می‌‎پرسیدم چه خبر؟ می‌گفت خطری نیست نگران نباشید. روز حادثه ساعت پنج غروب با هم صحبت کردیم و بعد از آن هرچه تماس گرفتم گوشی‌اش خاموش بود، در آخر به پایگاه زنگ زدم تا خبر بگیرم که گفتند چند همرزمش زخمی شدند و با آن‌ها به بیمارستان رفته، هرچه به بیمارستان‌ها زنگ زدم کسی جواب نداد، تا اینکه ساعت 12 شب خبر شهادتش را دادند.

اعرابی به آرزوی فرزندش برای شهادت اشاره کرد و گفت: چند بار برای رفتن به سوریه اقدام کرد اما اجازه ندادند. همیشه سر نماز از من می‌خواست برای شهادتش دعا کنم، می‌گفتم مادر الان زود است اجازه بده بچه‎هایت بزرگتر شوند، اما می‌گفت آن زمان دیر است، شهادت باید در جوانی باشد، مرتضی لیاقتش را داشت که شهید شد.

مادر شهید ابراهیمی در خصوص نظر فرزندش درباره اغتشاشگران گفت: همیشه می‌گفت این اشرار، منافق هستند و مردم عادی این کارها را نمی‌کنند. دشمنان و اشرار کور خوانده‌اند که بچه من و امثال او را شهید کردند، آنها خود نابود شده هستند، آمریکا فکر می‌کند پیروز می‌شود.

اعرابی به ارتباط فرزند شهیدش با شهدای مدافع حرم منطقه شهریار اشاره کرد و گفت: رابطه خیلی خوبی با هم داشتند، همیشه می‌گفت از رفقایم عقب مانده‌ام، «مصطفی صدرزاده» و «سجاد عفتی» رفتند، در حقم دعا کن که من هم پیش آن‌ها بروم.

این مادر شهید اغتشاشات اخیر در شهرستان شهریار با درخواست از دولت گفت: از دولت می خواهم واقعا کار کند، به مشکلات ملت برسد و رهبر معظم انقلاب اسلامی را تنها نگذارد. ما خون دادیم که انقلاب اسلامی را نگه داریم و نگه می‌داریم، دشمنان هر کاری کنند نمی‌توانند ما را زمین بزنند. من فعلا یک پسرم را دادم، فرزندان دیگرم را تربیت می‌کنم تا آنها هم به راه برادرشان بروند. اگر 10 فرزند هم داشتم آنها را در راه دین و انقلاب می‌دادم. نوه‌هایم که یکی 40 روزه و دیگری هفت ساله هستند را رشید بزرگ می‌کنم و در راه دینم می‌دهم. ما پشت رهبر و انقلاب هستیم، این خون‌ها را ندادیم که فرزندانمان از دست بروند خون دادیم که آن‌ها را داشته باشیم.

وی با اشاره به چگونگی شهادت فرزندش بیان کرد: قاتلش یکی نبود، چند آدم روی سرش ریختند چون بچه من را کسی نمی‌توانست بزند، مرتضی مثل نامش قوی و رشید بود، همیشه می‏‌گفت نترس من حریف همه هستم، نمی‌‎دانم چه کاری کردند که او را زمین زدند./1330/ج

ارسال نظرات