۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۲۷۸۴۴
مدیر مدرسه علمیه المهدی:

مردم هرگز نمی توانند آتش زدن قرآن و مسجد را تحمل کنند

مردم هرگز نمی توانند آتش زدن قرآن و مسجد را تحمل کنند
مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) با تاکید بر اینکه مردم هرگز نمی توانند آتش زدن قرآن و مسجد را تحمل کنند، گفت: صف مردم از اغتشاشگران جدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیکر مطهر شهید مدافع امنیت پاسدار مرتضی ابراهیمی در شهریار بر روی دستان مردم شهید پرور و ولایتمدار این شهرستان تشییع و در امامزاده اسماعیل(ع) به خاک سپرده شد.

براساس این گزارش، طلاب و مسؤولان مدرسه علمیه خواهران المهدی(عج) اندیشه نیز در این مراسم شرکت داشتند که در حاشیه این مراسم سرکار خانم فاضله، طالبی مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن اقدامات خصمانه معاندان و اغتشاشگران، گفت: مردم هیچگاه اموال عمومی را که متعلق به خودشان است آتش نمی زنند.

وی افزود: کسانی که از اعتراضات مردم سوء استفاده کردند و با سردادن شعارهای ضد انقلاب دست به تخریب اموال عمومی زدند و برخی از هموطنان را به شهادت رساندند باید شناسایی و مجازات شوند.

طالبی با تاکید بر اینکه مردم بصیر و آگاه جمهوری اسلامی ایران هرگز نمی توانند آتش زدن قرآن و مساجد را ببینند و سکوت کنند، ابراز کرد: امروز ما شاهد راهپیمایی های گسترده مردم در حمایت از رهبری و انقلاب اسلامی در اقصی نقاط کشور هستیم؛ دشمن آرزوهایش را به گور خواهد برد که روزی ببیند اهدافش محقق شده است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران المهدی(عج) اندیشه در پایان خاطرنشان کرد: آتش زدن حوزه های علمیه بیانگر کینه و نفرت دشمن از دین است آنان با این اقدام نشان دادند با اسلام سر ستیز دارند./813/پ203/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
گل گاوزبون
Iran, Islamic Republic of
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
مرگ بر آمریگا
1
0