۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۲۷۹۳۱
نماینده مجلس:

اغتشاشگران با آتش زدن اموال عمومی دلسوز مردم نیستند

اغتشاشگران با آتش زدن اموال عمومی دلسوز مردم نیستند
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که به بهانه گرانی بنزین دست به اغتشاش و آتش زدن اموال عمومی زدند هیچگاه دلسوز مردم نبوده و نیستند.

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: سهمیه بندی بنزین با نظر سران سه قوه بوده و دولت نیز اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه دولت باید قبل از سهمیه بندی بنزین به مردم این موضوع را تبیین می کرد، گفت: دولت باید تدبیری در این‌خصوص بیاندیشد که سایر کالاها و اقلام اساسی زندگی مردم گران نشود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کنترل قیمت ها توسط دولت افزود: وزارت صمت به همراه دولت باید نظارت دقیقی نسبت به قیمت کالاها داشته چرا که در حال حاضر هم مردم زیر فشار اقتصادی قرار دارند.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: اگر دولت اهتمام لازم در خصوص کنترل قیمت ها نداشته باشد شاید این موجب هرج و مرج در بازار شود و نمایندگان مجلس نیز در این راستا اقدامات لازم را انجام‌ می دهند.

وی ادامه داد: دشمنان با فشار اقتصادی درصدد براندازی نظام و نابودی انقلاب اسلامی دارند و آن کسانی که به بهانه گرانی بنزین دست به اغتشاش و آتش زدن اموال عمومی زدند هیچگاه دلسوز مردم نیستند و این افراد عناصر منحوس منافقین هستند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم با هوشیاری و بصیرت این توطئه های دشمنان و اغتشاشگران را خنثی می کنند و باید همواره گوش به فرمان رهبری بوده تا جامعه اسلامی آسیب نبیند.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری هم در درس خارج فقه چند روز اخیر تاثیرات خوبی در کشور داشته و امید داریم دولت نیز با توجه به سخنان رهبری جلوی گرانی ها را بگیرد./۹۳۱۴/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات