۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۲۷۹۸۸
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

تفکر بسیجی را در تمام بخش‌های جامعه تزریق کنیم

تفکر بسیجی را در تمام بخش‌های جامعه تزریق کنیم
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی تفکری برخاسته از بطن انقلاب است، گفت: باید تفکر بسیجی را در تمامی بخش های جامعه بیش از پیش نهادینه کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در مراسم تودیع و معارفه مسول سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ما همه راه در کشور در همه صنوف بسیجی هستیم و هر جا که انقلاب و نظام در میادین مختلف نیازمند حضور مردم هست همه شرکت می کنند و از آرمان های نظام دفاع می کنند.

وی افزود: امروز تفکر بسیجی مهم است تفکری که این انگیزه را می دهد تا به مقابله با دشمن نظام برخیزیم.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در هرجایی مشکلی پیش آمده و تفکر بسیجی در آنجا بوده مشکلات حل شده و امروز ضروری است تا تفکر بسیجی را به تمام بخش ها جامعه تزریق کنیم.

حجت الاسلام مصطفوی نیا ادامه داد: اگر اعتقاد داریم که بسیجی هستیم باید مملکت را بسازیم و باید در همه عرصه ها ورود کنیم امروز بیشتر پرونده هایی در دادگستری تشکیل می شود از سر بی اطلاعی مردم است و باید با اجرای بهتر طرح هر مسجد یک حقوقدانان مردم را آگاه کنیم.

وی تاکید کرد: اینجاست که بسیج حقوقدانان باید ورود کند تا مردم را نسبت به حقوق و تکالیفشان آگاه و ما را در اجرای عدالت کمک کنند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: باید حواسمان جمع باشد زیرا هیچ وقت از دشمنی استکبار نمی توانیم خود را دور بدانیم استکبار خوی استکباری را همیشه دارد و دست از سر ما نمیدارد.

وی تاکید کرد: علت دشمنی دشمنان ما بالندگی پویایی و زنده بودن نظام و انقلاب است که دشمن تلاش دارد آن را از زنده بودن باز بدارد که همه ما باید هوشیار و آگاه باشیم.

سردار گشتاسب فرمانده سپاه سلمان نیز در مراسم تودیع معارفه رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یعنی آحاد ملت و امروز اگر ما از فرهنگ بسیجی و انقلابی و جهادی حرف میزنیم همه مردم در این دایره بسیج یعنی حمایت همه جانبه از نظام حضور داشته اند.

وی افزود: در گام دوم انقلاب با حضور همه مردم راه عزت و سربلندی این نظام به خوبی ادامه پیدا خواهد کرد.

سردار گشتاسب در ادامه ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات رئیس سابق سازمان بسیج حقوقدانان اظهار کرد: جابجایی ها در تمامی حوزه ها و بخش ها وجود دارد و برای نشاط شادابی و تحول روند در سپاه چرخه نیروی انسانی امری ضروری است.

در ادامه از تلاش های لکزایی قدردانی و رضایی به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان معرفی و منصوب شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات