۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۶۲۸۰۲۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دشمن برای ایجاد آشوب در کشور از چند سال قبل برنامه ریزی کرده بود

دشمن برای ایجاد آشوب در کشور از چند سال قبل برنامه ریزی کرده بود
حجت الاسلام والمسلمین معلمی گفت: اغتشاشگران برای ایجاد بلوا و آشوب در کشور آموزش دیده بودند و هزینه آنها نیز از سوی دشمنان ملت ایران تأمین شده بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج با اشاره به این که در حوادث اخیر، اصل موضوع از سوی مسؤولان به خوبی برای مردم تبیین نشد، گفت: در حال حاضر یکی از مسائل و گلایه‌های مهم عدم اطلاع رسانی مناسب و تبیین این طرح است.
 
وی با بیان این که باید مردم بدانند برای استحصال یک لیتر بنزین چقدر هزینه صورت می‌گیرد، افزود: اگر این طرح به خوبی و با حضور کارشناسان امر برای مردم تبیین می‌شد، پذیرش آن برای مردم بسیار راحت‌تر بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی، اصل مصوبه اصلاح نرخ بنزین را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مصرف بی رویه بنزین، از جمله مصادیق برجسته اسراف در کشور ما است که نیازمند اصلاح آن در جامعه بودیم.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمن از چند سال قبل برای ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور برنامه ریزی کرده بود، ادامه داد: مقام معظم رهبری یک سال قبل فرمودند دشمن برای این سال‌ها علیه کشورمان برنامه دارد و برنامه آن‌ها نیز همین اغتشاشات اخیر در کشور بود که خنثی شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که اغتشاشگران برای ایجاد بلوا و آشوب در کشور آموزش دیده بودند، خاطرنشان کرد: هزینه این افراد نیز از سوی دشمنان ملت ایران تأمین و تنها منتظر یک بهانه و فرصت بودند که گرانی بنزین فرصت خوبی برای انجام توطئه آن‌ها شد.
 
وی با اشاره به این که اعتراض برای افزایش قیمت بنزین بستر‌های لازم را برای سوء استفاده معاندان و بدخواهان ایران اسلامی فراهم کرد، گفت: مسؤولان باید تلاش می‌کردند که این بهانه را به دشمن ندهند، اما متأسفانه با عدم برنامه ریزی قبلی در جهت توجیه افکار عمومی، دشمنان فرصتی برای شرارت پیدا کردند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که به فضل الهی، مردم صف خود را از اشرار و اغتشاشگران جدا کردند، افزود: پیدا است که این افراد مأموریت دیگری داشتند؛ چون برای اعتراض به افزایش قیمت بنزین افراد به راحتی می‌توانستند حرفشان را بیان کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز صدور پیام تاریخی امام خمینی (ره) در تأسیس بسیج اشاره کرد و آن را تدبیر حکیمانه‌ای دانست و گفت: این اقدام امام راحل ایجاد پشتوانه محکمی برای انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی بود./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات