۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۶۲۸۱۳۳
آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

مردم بوشهر در مقابل تمامی آشوب‌ها و اغتشاشات با بصیرت عمل می‌کنند

مردم بوشهر در مقابل تمامی آشوب‌ها و اغتشاشات با بصیرت عمل می‌کنند
امام جمعه بوشهر گفت: مردم با این راهپیمایی عظیم نشان دادند که پایبند به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و ولایت‌مدار هستند و در مقابل تمامی آشوب‌ها پر بصیرت مقاومت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در مراسم راهپیمایی در بوشهر با محکوم کردن اقدامات هنجارشکنانه اغتشاشگران و قدردانی از حضور حماسی مردم در این مراسم اظهار داشت: این راهپیمایی حماسی نشان از بصیرت، هوشمندی و هوشیاری انقلابی مردم ولایت‌مدار بوشهر در جواب توطئه‌های همه جانبه آمریکا و صهیونیست بین‌الملل است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان از جمله آمریکا و صهیونیست بین‌الملل درصد ایجاد ناامنی در ایران بودند تصریح کرد: مردم بوشهر با این راهپیمایی پیام ولایت‌مداری، بصیرت و مقابله با تمامی جریانات ضد امنیت، آشوب طلب، در ایران و خارج دادند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: مردم ولایت‌مدار با حضور حماسی در این راهپیمایی به آمریکا و صهیونیست بین‌الملل و مزدوران منطقه و داخلی آنان، پیام دادند که مردم انقلابی و ولایت‌مدار پایدار و مقاوم برای دفاع از انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌ها هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه حل مشکلات داخلی کشور از مجاری قانونی دنبال می‌شود گفت: پیام دیگر این راهپیمایی این است که اگر مشکلی در کشور مانند گرانی و تورم رخ دهد یک مسئله داخلی است و مردم با نقد و اعتراضات را از مجاری قانونی بیان می‌کنند و فاصله جدی با آشوب و اغتشاش و تخریب دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده اسلام، ایران و انقلاب در پی صدمه زدن به آرمان‌ها و ارزش‌های ایران هستند افزود: این حرکت‌های آشوبگرانه و اغتشاشگرانه محکوم است و مردم با این راهپیمایی عظیم نشان دادند که پایدار و پایبند به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و ولایت‌مدار هستند و در مقابل تمامی آشوب‌ها و اغتشاشات پر بصیرت مقاومت می‌کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات