۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۲۸۱۳۷

بیش از ۸۳۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان فارس برگزار می‌شود

بیش از ۸۳۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان فارس برگزار می‌شود
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس گفت: ۸۳۱ ویژه برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، سرهنگ پاسدار علی محمد محمدی اظهار داشت: هفته بسیج هفته تبلور روحیه جهادی و انقلابی توام با بازخوانی تفکر و مدیریت بسیجی و بهترین فرصت برای شناخت، معرفی و پاسداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی کشور است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر بیان کرد: همان طور که سایر قوای مسلح محافظ انقلاب اسلامی هستند بسیج هم دژ مستحکمی برای حفاظت از انقلاب اسلامی است البته این مراقبت و حفاظت تنها جنبه نظامی ندارد بلکه صیانت از انقلاب اسلامی و کشور در همه زمینه‌ها است.

وی با بیان اینکه 831 ویژه برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در استان فارس برگزار می‌شود، گفت: هفته بسیج در سال جاری با چهل سالگی بسیج مقارن شده و به همین دلیل شعار محوری این هفته «بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» انتخاب شده است.

محمدی با بیان اینکه در مجموع 15 هزار و 68 برنامه به مناسبت هفته بسیج در سراسر استان فارس برگزار می‌شود، گفت: تجمع 10 هزار نفری بسیجیان شیراز در روز 5 آذر، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در مرکز استان، آئین‌های بزرگداشت و تکریم پیشکسوتان و معرفی الگو‌های برتر بسیج، برگزاری مراسم نمادین اعطا پرچم گام دوم انقلاب، اردو‌های جهادی بسیج با محوریت فرهنگی و محرومیت‌زدایی از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج سال 1398 در استان فارس است.

وی با بیان اینکه بسیج پرچمدار خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه در عرصه‌های گوناگون است، گفت: میز‌های خدمت همزمان با هفته بسیج و با حضور مشاوران و حقوقدانان بسیجی و درمانگاه تخصصی نیز با حضور پزشکان بسیجی به عموم مردم خدمات رایگان اجتماعی و پزشکی ارائه خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر با بیان اینکه یادواره‌های شهدا در هفته بسیج با محوریت و موضوع نخستین شهدای بسیجی در شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌شوند، گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوعات «بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» و «تبیین نقش بسیج در گام دوم» از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته بسیج هستند.

محمدی افزود: در وقایع چند روز اخیر بسیج سرافرازانه در کنار سایر نیرو‌های امنیتی نقش بی‌بدیل و موثری در مقابله با اشرار و خسارت‌زنندگان به اموال عمومی ایفا کرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات