۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۲۸۱۳۸
خروش مردم قزوین در محکومیت اغتشاشات اخیر؛

مردم دارالمومنین قزوین حماسه دیگری را رقم زدند

مردم دارالمومنین قزوین حماسه دیگری را رقم زدند
مردم قزوین در حضوری باشکوه در راهپیمایی "حمایت از امنیت کشور"،‌ انز‌جار خود را ‌نسبت به اغتشاشات اخیر اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، صبح امروز مردم دارالمومنین ولایتمدار قزوین بار دیگر حماسه‌ای مثال‌زدنی را در محکومیت اغتشاشات اخیر و ناامنی‌های به وجود آمده در کشور رقم زدند.

مردم قزوین که با شعار "میثاق با ولایت، حمایت از امنیت کشور" گردهم آمده بودند صف خود را از اغتشاشگران و آشوبگران جدا کرده و خواستار رسیدگی به مطالبات خود از مسیرهای قانونی شدند.

راهپیمایان با شعارهای خود از دشمنان داخلی و خارجی، مفسدان اقتصادی، آشوبگران، اغتشاشگران و منافقان اعلام برائت جستند و خواستار اشد مجازات معاندان و لیدرهای نا آرامی‌های اخیر شدند.

حضور چشمگیر دانش‌آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی نشان دهنده همت و دقت این نسل برای بیان مطالبات و خواست‌های خود است که به صورت قانونی و منطقی خواستار بیان آنها بودند.

از مشکلات ناراحت هستیم ولی خود را در صف اغتشاشگران نمی بینیم

یکی از دانشجویان قزوینی که در این راهپیمایی حضور داشت در رابطه به اتفاقات به وجود آمده در روزهای اخیر اظهارداشت: به نظر می‌رسد که می‌شد سهمیه‌بندی بنزین به شیوه مناسب‌تری اجرا شود ولی عدم این اتفاق سبب ناراحتی برخی از مردم شد.

وی افزود: مسئولان باید در کارها و اقدامات خود و سیاست لازم را به خرج دهند تا بدین وسیله سبب نارضایتی و ایجاد مشکلات برای مردم نشود.

مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

در حاشیه این راهپیمایی یکی از بازنشستگان کشوری می‌گوید: مشکلات موجود در کشور نباید سبب سوءاستفاده دشمنان و ایجاد اغتشاشات در کشور شود.

وی افزود: مردم برای انقلاب زحمات زیادی کشیده اند و فرزندان خود را در راه این انقلاب هدیه داده اند و باز هم پای انقلاب اسلامی خواهند ماند.

بر اساس این گزارش؛ این راهپیمایی با قرائت بیانیه‌ای به اتمام رسید./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات