۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۶۲۸۱۷۷
مدیر مدرسه علمیه امام حسین:

عبور از فتنه ها تنها با تبعیت و پیروی از ولایت فقیه امکان پذیر است

عبور از فتنه ها تنها با تبعیت و پیروی از ولایت فقیه امکان پذیر است
حجت الاسلام دهقانی با بیان اینکه توطئه دشمنان با تبعیت و پیروی از ولایت فقیه خنثی می شود، گفت: عبور از فتنه ها تنها در اطاعت از رهبر انقلاب امکان پذیر است.

حجت الاسلام فرهاد دهقانی مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم ساختن اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران، گفت: مردم نسبت به برخی عدم نظارت ها، تصمیمات ناصحیح و اجرای نادرست بعضی تصمیمات صحیح بی عدالتی اداری و غیره ناراحتی به حق دارند.

وی با استناد به کلام امام صادق(ع)، ادامه داد: در کتاب شریف کافی حدیثی از امام صادق(ع) نقل شده که حضرت می فرمایند: غلاء السعر یسیء الخلق و یذهب الامانه و یضجر المرء المسلم، افزایش قیمت ها سبب بدرفتاری است، امانتداری را از بین می برد و انسان مسلمان را به ستوه می آورد.

حجت الاسلام دهقانی طرفداری دشمنان و رسانه های بیگانه از ملت ایران را سرابی بیش ندانست و اظهار داشت: طرفداری از مردم آن هم از حلقوم شبکه هایی مانند بی بی سی، من و تو، ایران اینتر نشنال و مرکز اعتدال عربستان نتیجه ای جز آشوب و فتنه به همراه ندارد زیرا این شبکه ها ی معاند و اربابان آمریکایی، سعودی صهیونیستی آنان هیچ آرزویی جز ذلت ایران عزیز ندارند که ان‌شاءالله این آرزو را به گور خواهند برد.

مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) با اشاره به جزئیات اغتشاشات اخیر، گفت: در اغتشاشات اخیر دشمنان از یک سو از لیدرهای زن استفاده کردند تا مظلوم نمایی خاصی بر چهره آشوب گران بپوشانند و احساسات مردم را تحریک کنند و از سوی دیگر از افرادی آموزش دیده جهت خرابکاری استفاده کردند.

وی افزود: همچنین استفاده از سلاح های سرد و گرم و مواد آتش زا و از طرفی برخی اقدامات حرفه ای که در کمترین زمان یک بانک یا ساختمان دیگر را به آتش کشیدند حاکی از یک گروهک دوره دیده بود. در اقدامات آشوبگران حتی به مردم رحم نمی کردند و جدی ترین آسیب ها را به مردم علی الخصوص قشر ضعیف وارد آوردند که می توان به آتش کشیدن منازل و جهیزیه و یا شلیک کردن به مردم  و افراد کم سن و سال اشاره کرد.

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم، بیان داشت: تنها چیزی که می توانست نا امنی اخیر را از بین ببرد بصیرت مردم و توجه به سخنان رهبری حکیم پیرامون جدا شدن مردم از اشرار بود تا جایی که که اربابان آشوبگران را به  یک شوک عظیم فرو برد که چطور با این سرعت می توانست این آشوب را که مدتها برای آن برنامه ریزی کرده بودند خاموش شود.

مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) در پایان خاطرنشان کرد: این ایام برای همه اقشار مردم و مسؤولان امتحان الهی بود؛ هر دو قشر باید بدانند پیروی از ولایت رمز عاقبت به خیری است در هر عصری هر جامعه ای که نسبت به تصمیمات رهبران الهی کرنش و از سرکشی اجتناب کردند از فتنه ها رها و پیروز شدند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات