۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۶۲۸۱۷۹
رییس بسیج جامعه زنان کشور مطرح کرد؛

مردم از بی عدالتی‌ها ناراضی هستند| تکرار قضایای فتنه ۸۸ در آشوب‌های اخیر

مردم از بی عدالتی‌ها ناراضی هستند| تکرار قضایای فتنه ۸۸ در آشوب‌های اخیر
اصلانی به خط دهی آشوبگران و منافقان از سوی شیطان بزرگ، انگلیس خبیث، و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: مردم از دزدی‌ها و ویژه‌خواری ها ناراضی هستند.

مینو اصلانی رییس بسیج جامعه زنان کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن اقدامات اخیر اغتشاشگران و منافقان، گفت: بعد از پیروی انقلاب اسلامی مردم همواره نقش اساسی و راهبردی در حرکت‌های انقلاب اسلامی برعهده داشتند.

وی با بیان اینکه مردم در طول این 40 سال همیشه در صحنه حاضر بودند و بسیاری از کژی‌های دولت‌های مختلف را خود ساماندهی کردند، ادامه داد: آن زمانی که رییس جمهوری چون بنی‌صدر خیانت کرد این مردم بودند که در صحنه حاضر شده و خواستار عزل او شدند.

اصلانی با اشاره به اینکه مردم در جمهوری اسلامی ایران کاملا آزادانه می توانند در مسائل مختلف اظهار نظر کنند، عنوان کرد: ملت ایران در دوره‌های مختلف در خصوص آنچه که به صلاح کشور است، اظهار نظر کرده و اگر با طرحی موافق یا مخالف بودند نظرات خود را از طرق مختلف اعلام کردند.

آشوبگران و اغتشاشگران از صبوری مردم سوء استفاده کردند

رییس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه مردم ایران انتقادات خود را در موضوعات مختلف با صراحت در مجامع عمومی یا رسانه‌ها اعلام می‌کنند، اظهار داشت: مردم اعتراضات توام با عقلانیت خود را همواره مطرح کرده و می‌کنند، موافقت یا مخالفت با طرح‌ها و موضوعات مختلف حق مردم است، این امر در ایران جا افتاده و به طور طبیعی اتفاق می افتد؛ زیرا اساس و محور پایه‌های حکومت اسلامی بر حضور و نقش آفرینی مردم بنا شده، بنابراین صف اعتراضات مردمی از صف اغتشاش‌گران جدا است.

وی با اشاره به اینکه آشوبگران و اغتشاشگران از صبوری مردم سوء استفاده کردند، اظهار داشت: کسانی که اعتراض عاقلانه مردمی را به انحراف کشانده و دست به تخریب اموال عمومی و حتی شخصی مردم زدند از صبر مردم سوء استفاده کردند.

اصلانی با تاکید بر اینکه مردم همیشه حامی انقلاب بودند و هیچگاه دست از این حمایت برنمی‌دارند، ابراز کرد: ملت ایران که همیشه در همه مراحل، در سختیهای دوران دفاع مقدس، مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و کمبودها پای انقلاب بوده و هستند هیچگاه دست از پشتیبانی از انقلاب اسلامی و رهبری عظیم الشان برنمی‌دارند.

رییس بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد: بنابراین آن افرادی که اعتراضات به حق مردمی را به آشوب می‌کشانند به طور قطع از مردم نیستند، واضح است که آشوبگران از استکبار، انگلیس خبیث، آمریکا و رژیم صهیونیستی خط می‌گیرند.

وی با بیان اینکه مخالفان نظام اسلامی هر صدایی که در ایران بلند می‌شود را به اغتشاش می‌کشانند، اظهار داشت: دست‌اندرکاران حوزه اطلاعات کشور، ناجا و وزارت اطلاعات خط شورش‌ها را دنبال کردند و آشکار شده که جهت‌دهی این فتنه از ام‌ آی سیکس، سی‌آی‌ای، رژیم صهیونیستی، مرتجعین منطقه و رژیم فاسد سعودی است.

تکرار قضایای فتنه 88 و دلارهای آغشته به خون

اصلانی با اشاره به اینکه مخالفان نظام اسلامی از طریق شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای خط شورش را القا و توجیه می‌کنند، اظهار داشت: آنها توانستند تعداد کمی از افراد را تحت تاثیر خود قرار دهند، بعضی اشرار نیز همچون قضایای فتنه 88 در ازای دریافت پول به آتش اغتشاشات دامن  می‌زنند. در فتنه 88 نیز بعدها مشخص شد بسیاری از افرادی که در فتنه موثر بودند چه دلارهای کثیفی دریافت کردند.

رییس بسیج جامعه زنان کشور با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اتفاقات اخیر، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند سران قوا بر اساس پشتوانه کار کارشناسی تصمیمی گرفتند و بنده هم صرف نظر از نظرات کارشناسی متفاوتی که در این موضوع وجود دارد، به تصمیم سران قوا احترام می‌گذارم و از آن حمایت می‌کنم؛ وقتی رهبر فرزانه انقلاب از تصمیم مسؤولان حمایت می‌کنند باید آن را پذیرفت.

قوه مجریه عدالت اقتصادی را در جامعه محقق کند

وی با اشاره به اینکه حضرت آقا صریحا فرمودند که باید به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی شود، اظهار داشت: مسؤولان باید تمام تلاش خود را در به حداقل رساندن مشکلات اقتصادی مردم به کار گیرند، چرا که مردم عزیز ایران شایسته رفاه، آسایش، آرامش، عدالت و بهترین‌ها هستند.

اصلانی افزود: عدالت یکی از مهمترین موضوعات است، دست اندرکاران به ویژه قوه مجریه باید عدالت اقتصادی را بین مردم محقق کنند، از رانت‌خواری و اختلاس جلوگیری کرده و نظارت دقیقی در امور اقتصادی داشته باشند.

رییس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه اگر اختلاس و بی‌عدالتی نباشد مردم سختیها را تحمل می‌کنند، اظهار داشت: دزدی‌ها، ویژه‌خواریها و اتفاقاتی از این دست مردم را آزرده خاطر می‌کند و باعث نگرانی و نارضایتی آنان می‌شود. عدالت و مبارزه با فساد حق مردم و حرف مردم است، مسؤولان باید صدای مردم را بشنوند.

وی با تاکید بر اینکه طرح سهمیه بندی بنزین باید درست و مدیریت شده اجرا می شد، اظهار داشت: به نظر بنده اگر این قانون درست مطرح و اجرا می شد و افکار عمومی را از قبل توجیه و آماده می‌کردند این اتفاقات نمی افتاد و معاندین نمی‌توانستند از شرایط به وجود آمده سوء استفاده کنند.

اصلانی با اشاره به اینکه طرح سهمیه بندی بنزین از ابتدای برنامه ششم مطرح بود، ابراز کرد: قرار بود قیمت بنزین هر سال ده درصد افزایش پیدا کند، اگر قانون از همان زمان درست اجرا می شد و افزایش قیمت به مرور صورت می گرفت امروز کسی شاهد این وضعیت نبود.

مسؤولان با مردم شفاف صحبت کنند

رییس بسیج جامعه زنان کشور افزود: باید با مردم عزیز به صورت شفاف صحبت شود و علت این طرح‌ها و قوانین برای آنها بیان شود، مردم باید در جریان همه امور قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از لحاظ قیمت انرژی پایین‌ترین سطح قیمت سوخت را دارد، عنوان کرد: در کشورهای منطقه نرخ بنزین تا 8 هزار یا 15 هزار گاهی نیز تا 20 هزار تومان هم می‌رسد، همین ارزانی سوخت از طرفی سبب مصرف بی‌رویه سوخت در داخل کشور و استفاده قاچاقچیان شده و مقادیر زیادی سوخت به صورت قاچاق از کشور خارج می شد.

اصلانی با اشاره به اینکه در دوره قبل استفاده از کارت سوخت جلوی بسیاری از سوءاستفاده‌ها را گرفته بود، گفت: کارت سوخت، راه‌حل مناسبی بود که پس از ساعتها کار کارشناسی در دوره قبل تدبیر شده بود، متاسفانه کارت سوخت در دولت یازدهم کنار گذاشته شد و همین تصمیم اشتباه، زیان بزرگی به کشور زد.

رییس بسیج جامعه زنان کشور افزود: اگر کارت سوخت ادامه پیدا می‌کرد هم می‌توانست مصرف بی‌رویه سوخت را کنترل و مدیریت کند و هم از قاچاق سوخت جلوگیری می‌کرد.

وی با بیان اینکه امروز هشیاری سازمان‌های مسؤول امنیت کشور یک ضرورت است، ابراز کرد: مسؤولان امنیت کشور باید شبکه‌های اجتماعی معاند را دائما رصد و کنترل کرده تا بتوانند پیش از وقوع هر توطئه‌ای آن را خنثی کنند چرا که مخالفان و دشمنان نظام اسلامی خط شورش و آشوب علیه نظام را از طریق همین شبکه‌ها به عوامل داخلی خود اطلاع می‌دهند.

اصلانی ایجاد امنیت و آرامش را مهمترین و ضروری‌ترین حق مردم عزیز ایران دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان و دست اندرکاران عوامل مخل آسایش مردم را از قبل شناسایی کرده و اجازه ظهور و بروز را به فتنه‌گران و آشوب‌گران ندهند./813/ت301/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
0
0