۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۶۲۸۲۰۴

تکذیب ادعای تصویب بنزین ۳ هزار تومانی با پیشنهاد و دخالت آیت الله رئیسی

تکذیب ادعای تصویب بنزین ۳ هزار تومانی با پیشنهاد و دخالت آیت الله رئیسی
دادستانی کل کشور در اطلاعیه‌ای ادعای یک خبرگزاری مبنی بر اینکه نظر رییس جمهور نرخ هزار و ۲۰۰ تومانی بنزین بوده و رئیس قوه قضائیه با این نرخ مخالفت کرده را تکذیب کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، همزمان با انتشار مطلبی در یکی از خبرگزاری‌ها به نقل از یک منبع آگاه که در آن ادعا شده بود طی جلسه سران قوا رییس جمهور نظرش بر نرخ هزار و 200 تومانی بنزین بود و رئیس قوه قضائیه با آن مخالفت کرده است، دفتر دادستانی کل کشور (حجت الاسلام و المسلمین منتظری یکی از اعضای شورای هماهنگی سران قوا می باشد) طی اطلاعیه‌ای، این ادعا را کذب خواند.

در اطلاعیه دفتر دادستانی کل کشور آمده است: اگر این منبع آگاه به صورتجلسه مورخ 17 مهر سال 98 که از طرف دفتر رییس جمهور تنظیم شده است دسترسی داشت همچنین خبر کذبی را منتشر نمی‌کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
1
0