۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۶۲۸۲۲۵
چمران:

اشتباهات گذشته در مسیر انتخابات نباید تکرار شود

اشتباهات گذشته در مسیر انتخابات نباید تکرار شود
عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب با تأکید بر اینکه اشتباهات گذشته در مسیر انتخابات نباید تکرار شود، گفت: برای جا افتادن گفتمان ائتلاف باید سریع‌تر عمل کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، مهدی چمران عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب در گردهمایی اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این شورا، با تأکید بر اینکه در انتخابات مجلس پیش رو نیازمند ائتلاف حداکثری هستیم گفت: برخی دغدغه دارند که در لیست فقط اقصاددانان نباشند که مسأله درستی است و به همین منظور فرمی طراحی شده که ببینیم چه میزان و از چه تخصص هایی نیازست که به مردم معرفی کنیم.

وی افزود: از بعد انتخابات ریاست جمهوری اقدامات آغاز شده است، اما به هر حال تا زمان رسیدن به انتخابات شور ایجاد نشده و نمی توان برنامه ها را اجرا کرد.

چمران اظهار داشت: زمان ما کم است و برای جا افتادن گفتمان ائتلاف باید سریع تر عمل کنیم؛ ما در حال کار هستیم و باید زودتر اقدامات انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه دید عمومی مردم دارای سطح بالایی است و البته باید اطلاع رسانی مناسبی نیز صورت بگیرد، گفت: قطعا اشتباهات گذشته نباید تکرار شود و خواسته ما از اساتید دانشگاه همین است که نظر خود را درباره اصلاح موارد گذشته بیان کنند.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب درباره جذب اقشار خاکستری خاطرنشان کرد: این موضوع بستگی به شیوه برنامه ریزی و تلاش ما دارد و اگر بتوانیم به طور مناسب وضعیت را تشریح کرده و راهکارهای خود را جا بیندازیم حتما می توانیم آرای طیف ها و بخش های مختلف جامعه را به خود جذب کنیم.

محمد قمین
ارسال نظرات