۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۲۸۲۵۰

‌راهپیمایی باشکوه مردم شهر دلاورمردان مرصاد در پاسخ به آشوبگران

‌راهپیمایی باشکوه مردم شهر دلاورمردان مرصاد در پاسخ به آشوبگران
مردم بصیر استان کرمانشاه همچون گذشته با حضور باشکوه خود در راهپیمایی، ضمن لبیک به مقام معظم رهبری اقدامات اخیر آشوبگران و دشمنان نظام را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، در روزگاری که دشمنان به دنبال براندازی و آشوب و تخریب در نظام اسلامی و سوءاستفاده از اعتراضات به حق مردم هستند و از هر راهی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کنند مردم بصیر استان کرمانشاه با حضور خود در راهپیمایی تمام توطئه‌های آن‌ها را خنثی کردند.

از چندی قبل از آغاز راهپیمایی عده‌ای زن و مرد، کوچک و بزرگ، دانش‌آموز و کارمند، خانه‌دار و بسیجی خود را به چهارراه مدرس رساندند تا بار دیگر حضور یکپارچه خود را در مقابل لنز دوربین‌ها به ثبت برسانند و پاسخ دندان‌شکنی به مزدوران و دشمنان نظام دهند.

مردم این استان هرچند به خاطر مشکلات اقتصادی و گرانی از مسئولان گلایه دارند اما با حضور در این راهپیمایی راه خود را از آشوبگران جدا کردند و نشان دادند که مشکلات اقتصادی ایمان و پایبندی آن‌ها به نظام و انقلاب را خدشه‌دار نمی‌کند.

دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون از راه‌های مختلف فتنه‌ها، تخریب و ترور دانشمندان و نخبگان را انجام داده و افزایش قیمت بنزین در روزهای اخیر یکی دیگر از دستاویزهای آن‌ها بود و هدف آن‌ها جز به انحراف کشیدن جامعه و ملت ایران و ناامن کردن این کشور اسلامی چیز دیگری نیست.

راهپیمایی امروز شهر کرمانشاه در پاسخ به توطئه‌های دشمنان و آشوبگران از چهار راه مدرس آغاز شد و تا میدان آزادی ادامه دارد و این راهپیمایی به صورت همزمان در شهرستان‌های صحنه، گیلانغرب، جوانرود و اسلام‌آباد غرب نیز در حال برگزاری است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات