۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۲۸۲۵۲
روایت استاندار گلستان از اغتشاشات در گرگان؛

تعداد زیادی از بازداشتی‌ها آزاد شدند

تعداد زیادی از بازداشتی‌ها آزاد شدند
استاندار گلستان گفت: سازمان‌های امنیتی زمانی که امنیت مردم به خطر بیفتد باید وظایف خود را انجام دهند؛ با این‌حال در گرگان کمترین تعداد بازداشتی‌ها را شاهد بودیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، هادی حق‌شناس اظهار داشت: با وجود تنوع اقوام در استان، شاهد کمترین حاشیه در شهرهای استان بودیم که باید از مردم گلستان قدردانی کرد. همین مسئله وظیفه ما را برای پیگیری و حل مشکلات مردم، سنگین‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه امنیت مردم، خط قرمز همه ماست، عنوان کرد: دستگاه‌های نظارتی همواره مراقبت می‌کنند تا به امنیت مردم خدشه‌ای وارد نشود.

حق‌شناس گفت: هرگاه امنیت مردم به خطر بیفتد دستگاه‌های امنیتی کار خود را انجام می‌دهند. بازداشت‌هایی که در گرگان داشتیم تعداد آنها اندک است و قابل مقایسه با سایر استان‌ها نیست.

وی افزود: تاکنون بخش زیادی از دستگیرشدگان هم مشکل‌شان حل و آزاد شدند و فقط تعداد اندکی باقی مانده‌اند.

استاندار گلستان با بیان اینکه باید عوارض احتمالی افزایش قیمت بنزین را در استان کاهش دهیم، گفت: در حال حاضر تیم‌های نظارتی به صورت ویژه در بازار حضور دارند و مباحث مربوط به حمل‌ونقل را به طور جدی پیگیری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما مراقب هستیم از این محل و یا به بهانه افزایش قیمت بنزین، مردم تحت فشار قرار نگیرند و بنگاه‌ها نیز قیمت خدمات خود را افزایش ندهند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات