۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۶۲۸۳۰۶
در راستای تبیین بیانات رهبر انقلاب؛

جلسه هم اندیشی طلاب و روحانیان شهرستان اندیمشک برگزار شد

جلسه هم اندیشی طلاب و روحانیان شهرستان اندیمشک برگزار شد
حجت الاسلام شیرمهد گفت: جلسه هم اندیشی طلاب و روحانیان اندیمشکی در راستای تبیین بیانات رهبر انقلاب و موشکافی حوادث اخیر برگزار شد.
حجت الاسلام کرمعلی شیرمهد، مدیرمدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اغتشاشات اخیر صورت گرفته در کشور اظهار داشت: در این باره مدرسه، جلسه هم اندیشی با طلاب، اساتید، طلاب معمم و روحانیان شهرستان در راستای تبیین بیانات رهبر انقلاب و موشکافی حوادث اخیر با سخنرانی فرمانده سپاه و امام جمعه شهرستان برگزار شد.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک در رابطه با حوزه انقلابی بیان داشت: در این راستا، کلاس‌های اخلاقی و مرتبط با زی طلبگی جهت آشنایی طلاب با ویژگی‌های طلبه انقلابی برگزار شد.

حجت الاسلام شیرمهد با بیان اینکه در دین مبین اسلام یک سری معارف و احکام و مسائل اجتماعی و حکومتی وجود دارد، خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد مسائل اجتماعی و حاکمیتی اسلام در حوزه مطرح نشود و هیچگونه فعالیتی پیرامون شان نشود و حوزه‌ها تنها به مسائل فردی بپردازند که در پیش از انقلاب اسلامی به چنین خواسته‌هایی رسیده بود.

وی با بیان اینکه مسائل اجتماعی، سیاسی و حاکمیتی اسلام باید به منصه ظهور برسد، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی چنین تفکری در حوزه علمیه راه پیدا نکرد و اکنون تنها در حوزه‌های انگشت شماری چنین امری مشاهده می‌شود؛ از این رو تربیت طلبه انقلابی و روی آوردن به حوزه انقلابی به عملیاتی ساختن مسائل مختلف اسلام در جامعه کمک خواهد کرد.

مدیرمدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک با اشاره به بیانیه گام دوم گفت: این بیانیه نقشه راه روشنی در پیش روی خادمان ملت ایران است، پیروان نظام اسلامی با بهره گیری از بیانیه، گام‌های بسیار ارزنده‌ای در خدمت رسانی به مردم برخواهند داشت./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات