۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۶۲۸۳۱۵
مدیر مدرسه سفیران ولی عصر اهواز خبر داد؛

عمامه گذاری ۱۵ طلبه | امکان ادامه تحصیل طلاب در درس خارج

عمامه گذاری ۱۵ طلبه | امکان ادامه تحصیل طلاب در درس خارج
حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری مراسم عمامه گذاری ۱۵ طلبه، گفت: امکان ادامه تحصیل طلاب در درس خارج آیت الله موسوی جزایری از جمله فعالیت‌های آموزشی مدرسه است.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری مراسم عمامه گذاری ۱۵ طلبه خبر داد و گفت: از این تعداد تنها یک طلبه از مدرسه سفیران بقیه الله اندیمشک است، که در کنار طلاب مدرسه به دستان آیت الله موسوی جزایری معمم شدند.

 مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز با بیان اینکه مراسم عمامه گذاری در ۱۷ ربیع الاول برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این مراسم آیات موسوی جزایری و حیدری، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز، مسؤولان نظامی و استانی، اقشار مختلف و خانواده‌های طلاب حضور داشتند، این مراسم در ابتدا با قرائت قرآن، پخش سرود جمهوری اسلامی و مداحی خوانی آغاز شد.

حجت الاسلام موسوی زاده ادامه داد: در این مراسم گزارشی از فعالیت‌های یک ساله مدرسه در بخش‌های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی، تهذیبی و حتی فعالیت گروه‌های جهادی مدرسه ارائه شد.

وی بیان داشت: در بخش آموزشی گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته از قبیل استفاده از اساتید تراز اول حوزوی، ادامه تحصیل طلاب در درس خارج آیت الله موسوی جزایری، مشاورات درس خارج و کارگاه‌های متعدد اشاره شد.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز در رابطه با بخش‌های پژوهشی به چاپ آثاری در زمینه‌های قواعد فقهی و خانواده اشاره کرد و گفت: همکاری بسیار نزدیکی با سازمان ها، نهاد‌ها و ادارات مختلف در زمینه اعزام مبلغ صورت گرفت که در این باره افزون بر همکاری با آموزش و پرورش، مدارس غیرانتفاعی دینی و مذهبی تأسیس کردیم.

حجت الاسلام موسوی زاده با اشاره به برگزاری کلاس‌های متعدد اخلاق از اعزام گروه‌های عمرانی، جهادی تبلیغی به مناطق سیل زده خبر داد و خاطرنشان کرد: با تعطیلی دروس، اساتید و طلاب در راهپمایی اقتدار و امنیت شرکت کردند ضمن اینکه جلسات تبیینی با محوریت اوضاع جاری برای طلاب در وهله اول و عموم مردم از سوی مدرسه برگزار شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات