۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۶۲۸۳۱۸
کارشناس مسائل غرب آسیا:

مردم درکنار مطالبات به حق، خواهان نظام اسلامی هستند

مردم درکنار مطالبات به حق، خواهان نظام اسلامی هستند
سعیداوی با بیان اینکه نقطه قوت و پاشنه آشیل دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی بحث امنیت است، گفت: با هرگونه مخدوش سازی امنیت نظام، دیگر محور‌های اقتدار مخدوش می‌شوند.
جبار سعیداوی، کارشناس مسائل غرب آسیا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه سرویس‌های جاسوسی دنیا و کشور‌های استکباری از مدت‌ها پیش رویه تخریب روحی روانی را از طریق رسانه‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی به کار گرفتند، اظهار داشت: سرویس‌های جاسوسی استکبار در پی یک جرقه بودند تا مزدوران خود را به خیابان‌ها بکشانند، اعتراضات مردمی نسبت به گرانی بنزین به حق بود، اما با ورود اغتشاشگران از مسیر صواب خارج و به اغتشاشاتی تغییر رویه داد که جنبه امنیتی به خود گرفت.

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه نیرو‌های ضدانقلاب حرکت‌های امنیتی را در خیابان‌ها وشهر‌های مختلف به وجود آوردند، تصریح کرد: اغتشاشگران به دنبال ناامن کردن، امن‌ترین کشور دنیا بوده و هستند؛ متأسفانه در نتیجه اغتشاشات اخیر چهره نامناسبی از نظام اسلامی در جهان به نمایش گذاشته شد.

سعیداوی با بیان اینکه نقطه قوت و پاشنه آشیل دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی بحث امنیت آن است، خاطرنشان کرد: با هرگونه مخدوش سازی امنیت نظام، دیگر محور‌های اقتدار مخدوش می‌شوند، دشمن هم بر بحث امنیت کشور تمرکز کرده و با وارد کردن اغتشاشگران در پی بر هم زدن چنین امنیتی است.

وی با اشاره به اینکه صف مردم و اغتشاشگران از یکدیگر جدا است، اضافه کرد: مردم هرگز حاضر به شهادت رساندن نیرو‌های امنیتی نیستند، شاهد بودیم که نیرو‌های ارزشی مدافع مردم توسط اراذل و اوباش و نیرو‌های مزدور ضد انقلابی با اسلحه سرد (چاقو و قمه) تکه تکه شدند.

کارشناس مسائل غرب آسیا بیان داشت: در هیچ جای جهان مشاهده نمی‌شود که نیرو‌های قهرمان و مدافع مردم سلاخی شوند، سلاخی نیرو‌های نظامی و انتظامی در هر کشوری نشان از آن دارد که مزدوران توانستند با پوشش هم وطن و شهروند به ارکان قدرت نظام حمله بکنند.

سعیداوی ادامه داد: اعتراضات و اغتشاشات با حضور توانمند ملت ایران به پایان می‌رسد، ملت سریع صف خود را از اغتشاشگران جدا کرد، شاهد راهپیمایی در محکومیت اغتشاشات اخیر هستیم، مردم خواهان استقرار نظام اسلامی هستند با این حال مطالباتی دارند.

وی تأکید کرد: دولتمردان در برابر نجابت مردم به خود آیند و نباید اجازه دهند چنین مردم نجیبی در زیر چرخ بی رحم گرانی له شوند، نباید طبقات متوسط و محروم جامعه آسیب ببینند، با بسته‌های حمایتی فشار وارده از گرانی بنزین بر طبقه محروم کنترل شود.

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه طبقات ضعیف باید حلاوت عدالت جمهوری اسلامی را بچشند، بیان داشت: طبقات محروم و ضعیف حامیان همیشگی انقلاب اسلامی هستند بهره آنان از یارانه بنزین بیشتر است باید به جیب طبقات محروم سرازیر شود.

سعیداوی ابراز امیداوری کرد تا به زودی شاهد اتفاق نظر و وحدت میان عموم ملت ایران برای مقابله ایستادگی در برابر تحریم‌ها و محاصره و جنگ اقتصادی که بی رحمانه از سوی استکبار تحمیل شده است، باشیم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
میم . ت
Iran, Islamic Republic of
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
بله کاملا دقیق فرمودید ... امنیت و عدالت مانند دو بال موجب ارتقاء اعتماد ملی و به تبع آن ایجاد آرامش و دین محوری در جامعه میشود .و ناتوانی یکی باعث از بین رفتن دیگریست .... متشکرم از تحلیل ارزشمندتون جناب دکترسعیداوی
0
0