۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۶۲۸۳۲۷
آیت الله حیدری:

دولت به وعده هایش عمل کند

دولت به وعده هایش عمل کند
آیت الله حیدری گفت: مسؤولان حداقل وعده‌های داده شده را عملی و با تمهیدات لازم از گرانی اجناس و افزایش کرایه‌ها جلوگیری کنند.
آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور اظهار داشت: مردم با انگیزه‌های الهی به وظایف شان عمل و صف شان را از اغتشاشگران جدا کردند منتهی این بار مانع جدی برای انگیزه‌های الهی، نگرانی از گرانی اجناس است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم برای رضای خدا و دفاع از نظام و انقلاب اسلامی به راهپیمایی آمدند، خاطرنشان کرد: دولت باید کار‌هایی برای جلوگیری از گرانی اقلام مورد نیاز را با مدیریت مصرف سوخت انجام می‌داد که متأسفانه به هیچکدام عمل نکرد.

آیت الله حیدری با بیان اینکه مدیریت مصرف سوخت، مسأله‌ای قانونی و لازم است، تصریح کرد: این امر باید صورت می‌گرفت منتهی انتظار بر آن بود که به صورت تدریجی و پلکانی انجام شود.

وی ادامه داد: مدیریت مصرف سوخت افزون بر اینکه دیر انجام شد اعمال دفعی آن شوکی بر جامعه وارد و مشکلات بسیاری به بار آورد؛ دولت، ضمن روشنگری باید مردم را قانع می‌کرد.

وی بیان داشت: مسؤولان حداقل وعده‌های داده شده را عملی کنند و با تمهیدات لازم و بازرسی‌های ویژه، بسته‌های حمایتی و تذکرات حکومتی و حاکمیتی از گرانی لجام گسیخته اجناس و افزایش کرایه‌ها جلوگیری بکنند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات