۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۶۲۸۳۳۸
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در تبیین کارکردهای حجاب ضروری است

فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در تبیین کارکردهای حجاب ضروری است
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان گفت: طلاب مبلغ باید به تبیین و ترویج کارکردهای عفاف و حجاب بپردازند تا تبلیغی اثربخش در این زمینه داشته باشند.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در جامعه به ویژه در مدارس آموزش و پرورش بیان داشت: حوزه علمیه خواهران ظرفیتی عظیم در عرصه تبلیغ است.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغ و بصیرت بخشی بین نسل جوان و نوجوان افزود: یکی از محورهای تبلیغی و مهم بحث عفاف و حجاب بوده و در این زمینه مبلغان باید تبلیغی گسترده تر داشته باشند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: حجاب سبب رستگاری جامعه بوده و در رصد اخلاق و معنویت و ارتقای سلامت اجتماعی و روحی جامعه نقش آفرین است.

وی اظهار داشت: خواهران مبلغ باید به تبیین کارکردهای عفاف و حجاب بپردازند و توان تبلیغی خویش را در سایه مطالعه و پژوهش بالا ببرند.

عزیزی در ادامه به برگزاری دوره های آموزشی تبلیغی ویزه طلاب مبلغ اشاره کرد و گفت: این دوره ها در راستای افزایش توانایی تبلیغی و به روز شدن اطلاعات طلاب برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون دوره آموزشی تبلیغی عفاف و حجاب ویژه طلاب مبلغ مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان عنوان کرد: در این دوره های آموزشی طلبه با بایسته های تبلیغی آشنا می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات