۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۲۹۱۱۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری خطاب به کاندیداهای مجلس:

وعده و شعار دادن آسان است، مرد عمل باشید

وعده و شعار دادن آسان است، مرد عمل باشید
حجت الاسلام والمسلمین معلمی گفت: ادعا کردن آسان است، اما عمل به وعده‌ها کار مشکلی است به همین دلیل مؤمنین باید هوشیار باشند و در انتخاب افراد دقت بیشتری کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی با اشاره به روز مجلس، آیت الله شهید مدرس را الگویی برای نمایندگان مجلس و کسانی که قصد ورود به این عرصه مهم را دارند معرفی کرد و گفت: نمایندگان و کاندیداهای مجلس باید در عمل نیز پیرو این شهید بزرگوار باشند.
 
وی با بیان این که متأسفانه برخی ها شعارهایی که می دهند با عمل آنها فاصله زیادی دارد، افزود: هر فردی که احساس می‌کند می‌تواند به انقلاب، نظام و مردم خدمت کند و گام مثبتی برای این کشور بردارد باید ورود پیدا کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که بنده در انتخابات از کسی حمایت نخواهم کرد و هیچ نظری بر روی کسی ندارم، ادامه داد: هر فردی در انتخابات باید به وظیفه خود عمل کند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رأی دهندگان باید در انتخاب افراد مورد نظر خود بیشتر دقت کنند، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند که مجلس در رأس امور است و این به معنای شأنیت مجلس شورای اسلامی است.
 
وی با تأکید براین که مجلس به انسان‌های فداکار نیازمند است، بیان داشت: رأی دهندگان باید به این مسأله توجه کنند کسی که وارد عرصه انتخابات می‌شود سابقه و حضورش در عرصه‌های مهم این انقلاب نظیر جبهه و جهاد چگونه بوده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که ما در انتخابات تنها شاخص‌ها را اعلام می‌کنیم و نمی‌گوییم افراد به چه کسی رأی دهند، تصریح کرد: ادعا کردن آسان است، اما عمل به وعده‌ها کار مشکلی است به همین دلیل مؤمنین باید هوشیار باشند و در انتخاب افراد دقت بیشتری کنند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که اداره امور کشور با رأی مردم است و این به معنای حاکم بودن دموکراسی در کشورمان است، خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم، هم برای تصویب لایحه بودجه، رأی اعتماد و استیضاح وزرا و سؤال و استیضاح رییس جمهور حق مجلس است.
 
امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که مردم در انتخاب افراد به معیار‌ها و شاخص‌های مطرح شده از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری توجه کنند، بیان داشت: باید افرادی را انتخاب کنیم که انقلابی، متعهد، ولایی، متخصص، ساده زیست و مردمی باشند تا بتوانند به وظیفه نمایندگی عمل کنند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات