۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۲۹۲۸۴
جانشین عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا:

طلاب بسیجی در هوشیار ساختن مردم در فضای مجازی نقش آفرینی کنند

طلاب بسیجی در هوشیار ساختن مردم در فضای مجازی نقش آفرینی کنند
حجت الاسلام مصلحی گفت: طلاب بسیجی می توانند در هوشیار ساختن مردم از بیراهه هایی که دشمنان در فضای مجازی ترسیم می کنند، نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرگزاري رسا، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، امروز در جلسه درس اخلاق که در مدرسه علمیه نورالاصفیا برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: بسیج مردمی ترین نهاد شکل گرفته در جمهوری اسلامی ایران است که امام راحل در بحبوحه جنگ تحمیلی فرمان ایجاد آن را صادر کردند.

موسس مدرسه علمیه نورالاصفیا عقبه اصلی بسیج را مسجد بیان کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیری که با بسیجیان داشتند فرمودند ویژگی بسیج آن است که از مسجد نشأت گرفته و باید در مسجد باقی بماند و در همه محلات حضور داشته باشد؛ این سخن معظم له کلامی بسیار مهم و دقیق است که باید مورد توجه قرار گیرد.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با تاکید بر اینکه بسیج در ایجاد امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی نقش قابل توجهی ایفا می کند، ابراز کرد: با توجه به اهمیت بسیج می طلبد طلاب بسیجی توجه ویژه ای به وظایف خودشان در بسیج حوزه های علمیه داشته باشند.

وی مهمترین وظیفه طلاب و فضلای بسیجی در مدارس علمیه را انجام کارهای فکری و تربیتی در سطح اجتماعی بیان کرد و گفت: حوزه های علمیه باید متناسب با وظیفه ای که دارند به بسیج نگاه کنند و وارد میدان عمل شوند.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به دشمنی آشکار دشمنان در فضای مجازی علیه ملت ایران، اظهار داشت: طلاب بسیجی می توانند در هوشیار ساختن مردم از بیراهه هایی که دشمنان در فضای مجازی ترسیم می کنند، نقش آفرینی کنند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا ادامه داد: دشمنان امروز در فضای مجازی با هدف نابودی اعتقادات و باورهای خانواده ها درصدد تسخیر اندیشه مردم و جهت دهی افکار عمومی هستند؛ بنابراین بصیرت دهی و بیان شاخص های تربیتی از مهمترین وظایف طلاب به شمار می رود.

وی همکاری و تعامل خوب حوزه های علمیه را با مساجد بسیار مهم خواند و بیان داشت: موفقیت طلاب در بسیج زمانی محقق می شود که در عرصه درس و علم آموزی درست سرمایه گذاری کرده باشند و بدانند که موفقیت علمی زمینه ساز موفقیت در سایر عرصه ها مانند بسیج است./1360//101/خ

ارسال نظرات