۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۶۲۹۳۴۶

نشست مشترک مدیران تبلیغات اسلامی اسلامشهر و مدرسه علمیه الزهرا برگزار شد

نشست مشترک مدیران تبلیغات اسلامی اسلامشهر و مدرسه علمیه الزهرا برگزار شد
نشست مشترک مدیران تبلیغات اسلامی اسلامشهر و مدرسه علمیه الزهرا(س) به منظور انعقاد قرارداد برای همکاری بیشتر و سازماندهی بهتر اعزام مبلغات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست مشترک مدیران تبلیغات اسلامی اسلامشهر و مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) واوان به منظور انعقاد قرارداد برای همکاری بیشتر و سازماندهی بهتر اعزام مبلغات امروز در همین مدرسه علمیه برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام بلندنظر رییس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر و سرکار خانم فاضله، طاهره سادات نعیمی مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) واوان در خصوص اهداف این همکاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام بلندنظر رییس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر در جمع طلاب و دانش آموختگان این حوزه علمیه حاضر شد و گفت: ایران تنها حکومت شیعی در سطح جهان است بر همین اساس مستکبران خبیث درصدد براندازی آن هستند.

وی مقاومت را تنها را نجات از سختی و دشواری بیان کرد و ادامه داد: اگر بخواهیم منادی حق طلبی باشیم در سخت ترین شرایط نباید از مقاومت ایستادگی غفلت کنیم؛ پیامبراکرم(ص) در شعب ابی طالب درس صبر و تحمل را به ما آموختند.

حجت الاسلام بلندنظر شیخ نمر و شیخ زکزاکی را از جمله منادیان حق طلبی در دنیا معرفی کرد و اظهار داشت: آنان برای حق قیام کردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر در ادامه طلاب را حلقه وصل مردم عنوان کرد و گفت: امروز دشمنان با ترویج فرهنگ غربی سوغات شوم فساد، فحشا، طلاق و غیره برای خانواده های ایرانی به ارمغان آوردند بر این اساس تقویت باورهای دینی برای مقابله با این هجمه لازم و ضروری است.

وی فاصله بین مردم و مسؤولان را مهمترین خلأ کنونی جامعه دانست و اظهار داشت: امروز روحانیون در مناطق مختلف کشور ظرفیت های مفید سطح شهرستان ها را شناسایی و آسیب شناسی می کنند و اگر خیّری می تواند مشکلی از مشکلات اقتصادی مردم را حل کند ما می توانیم واسطه این امر باشیم.

حجت الاسلام بلندنظر با بیان اینکه روحانی و مبلغ باید عامل محرک و جریانی مفید در محل باشد، عنوان کرد: وقتی جریانی حرکت کرد باید با وجود همه محدودیت ها کار صورت بگیرد با این شرایط است که هر طلبه می تواند جریان ساز باشد./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات