۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۶۲۹۳۴۸
حجت الاسلام غلامی:

مشکلات امروز جامعه نتیجه انتخاب نادرست است

مشکلات امروز جامعه نتیجه انتخاب نادرست است
حجت الاسلام غلامی با بیان این که برخی ها تلاش می کنند مشکلات امروز را به انقلاب نسبت دهند، گفت: مشکلاتی که امروز در جامعه با آن مواجه هستیم نتیجه انتخاب نادرست است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، عصر سه شنبه در نشستی بصیرتی در ساری، استکبار ستیزی را یکی از شاخصه های مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم دار فرهنگ استکبار ستیزی در جهان است.
 
وی، آمریکا را دشمن واقعی ملت ایران معرفی کرد و با بیان این که آمریکای جنایت کار نماد واقعی استکبار جهانی است، افزود: این کشور زورگو در چهل سال اخیر دشمنی خود را نسبت به انقلاب و ملت ایران نشان داد.
 
حجت الاسلام غلامی با بیان این که راهبرد دشمن در چهار دهه اخیر براندازی، تغییر ساختار نظام و مهارت قدرت جمهوری اسلامی بوده است، گفت: دشمن در این چهل سال همه توان خود را در جهت تحقق این اهداف شوم خود به کار گرفته است.
 
وی با بیان این که همه توطئه ها و نقشه های دشمن با ایستادگی و مقاومت ملت ایران خنثی شد، ادامه داد: دشمن در هشت سال دفاع مقدس با همه توان به جنگ با ملت ایران آمد، اما مردم کشورمان با ایستادگی و مقاومت خود پیروز آن جنگ نابرابر شدند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که دشمن پس از شکست های متعدد در براندازی کشور، به توطئه های فرهنگی علیه این نظام دینی روی آورد، بیان داشت: متأسفانه در مقاطعی برخی رسانه های وابسته به یک جریان خاص به اعتقادات دینی مردم اهانت کردند و موجب جریحه دار شدن قلوب مؤمنین شدند.
 
وی، راهبرد دشمن در دهه سوم انقلاب را مهار جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن در این سال های اخیر همه توان خود را به کار گرفت تا مانع نقش آفرینی نظام اسلامی در منطقه خاورمیانه شود.
 
حجت الاسلام غلامی با بیان این که علیرغم بدعهدی های صورت گرفته از سوی آمریکایی ها، اما متأسفانه برخی ها از این بدعهدی ها عبرت نمی گیرند، تصریح کرد: در حال حاضر برجام به یک جنازه متعفن تبدیل شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که برخی ها تلاش می کنند مشکلات امروز را به انقلاب نسبت دهند، بیان داشت: مشکلاتی که امروز در جامعه با آن مواجه هستیم نتیجه انتخاب نادرست است.
 
حجت الاسلام غلامی، فشارهای اقتصادی امروز آمریکایی ها علیه ملت ایران را نتیجه شکست های چهل ساله آنها در برابر نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن پس از چهار دهه شکست در برابر انقلاب و نظام اسلامی امروز به تحریم های اقتصادی ظالمانه علیه ملت ایران روی آورده است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات