۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۲۹۳۵۷

"سپاه" باز هم چراغ خانه ۲۰ نوعروس نیازمند کردستانی را روشن کرد

سپاه در اقدامی خداپسندانه و بی‌منت باز هم چراغ خانه ۲۰ نوعروس نیازمند کردستانی را روشن کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی امنیتی و نظامی، با کمترین بودجه و امکانات و با بیشترین اعتقاد و انگیزه شکل گرفته و علاوه‌بر حفاظت و دفاع همه جانبه از حریم انقلاب، مرزهای کشور و تأمین امنیت و آرامش مردم، همواره به‌دنبال محرومیت‌زدایی؛ سازندگی، برنامه‌های فرهنگی و کمک به اقشار ضعیف جامعه است.

سپاه بیت‌المقدس استان کردستان نیز همواره حامی و در کنار مردم و سالانه در چندین مرحله مختلف به نیازمندان و نوعروسان ضعیف کمک می‌کند، به طوری‌که ظهر امروز نیز در اقدامی خداپسندانه و بی‌منت باز هم چراغ خانه 20 نوعروس نیازمند کردستانی را روشن کرد.

سرهنگ حسن عسگری، فرمانده سپاه شهرستان سنندج در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان گفت: امروز 20 سری جهیزیه از طرف بسیج سازندگی و از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) به 20 نوعروس نیازمند شهرستان دهگلان و سنندج اهداء شد.

وی افزود: این جهزیه‌ها شامل 11 اقلام اساسی زندگی اولیه همچون یخچال، ماشین لباسشویی، گاز، جارو برقی، دو تخته فرش و قابلمه هر کدام به ارزش ریالی 150 میلیون ریال است.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: سپاه سنندج از ابتدای سال‌جاری تاکنون، 144 فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا کرده و تا پایان سال 200 جهیزیه دیگر نیز تحویل افراد بی‌بضاعت می‌شود.

سرهنگ عسگری تصریح کرد: بسیج همانطور که در همه زمینه‌ها همچون مسائل فرهنگی، سازندگی و دفاعی حضور و در خط مقدم بوده، در بحث معیشت مردم و ترویج ازدواج آسان نیز «کمک به نیازمندان» را جزو وظیفه خود می‌داند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات