۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۲۹۳۵۸
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح:

با اشراری که دست به تخریب اموال عمومی می‌زنند باید برخورد کرد

با اشراری که دست به تخریب اموال عمومی می‌زنند باید برخورد کرد
حجت الاسلام بهرامی گفت: صدای معترض را باید شنید و اهل انتقاد بود، اما با اشراری که با عقده گشایی دست به تخریب اموال عمومی می‌زنند باید با تمام قوا برخورد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام شکرالله بهرامی صبح امروز در نشست قضایی در شهرستان کاشان، انتقاد و انتقاد پذیری را سبب رشد جامعه دانست و گفت: با این حال باید در برابر شیطنت‌ها و شرارت‌ها ایستاد و باید بین انتقاد و شرارت تمایز قائل شد.

به گفته وی صدای معترض را باید شنید و اهل انتقاد بود، اما با اشراری که با عقده گشایی دست به تخریب اموال عمومی و دولتی می‌زنند باید با تمام قوا و قاطعانه برخورد کرد.

حجت الاسلام بهرامی برلزوم نقدپذیری تأکید و اظهار داشت: دشمن تحمل نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد و همین که جریانی در کشور شکل می‌گیرد در خیال خام خود تصور می‌کنند فاتحه نظام جمهوری اسلامی ایران خوانده است.

وی افزود: همانگونه که رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس با روحیه اتحاد و مقاومت و با دست خالی به مقابله با دشمن برخاستند و دشمن را شکست دادند امروز نیز استکبار در تلاش است تا نظام اسلامی ایران را ساقط کند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور وظیفه نیرو‌های مسلح و سازمان قضایی را ایجاد امنیت در کشور دانست و عنوان کرد: برای یکدیگر نباید ایجاد مزاحمت کنیم بلکه باید بدون هیچگونه حاشیه‌ای یاری گر یکدیگر باشیم.

حجت الاسلام بهرامی با تأکید بر اینکه نباید اجازه داده شود نیرو‌های مسلح آسیب ببیند، گفت: باید از نیرو‌های مسلح حمایت کرد و با عملکرد خود رغبت و انگیزه آن‌ها را مضاعف کنیم.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور ابراز کرد: یکی از افتخارات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح این است که با انسان‌هایی نجیب، کم توقع و مسؤولیت پذیر رو به رو است که در ایجاد امنیت برای کشور نقش دارند./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات