۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۲۹۴۲۲
آیت الله جوادی آملی:

تحقق "رونق تولید" حربه تحریم را بی اثر می کند

تحقق
حضرت آیت الله جوادی با تأکید بر رونق تولید و خودکفایی کشور گفت: اگر ایران بزرگ و ایرانی بزرگوار رونق تولید را تحقق ببخشد دیگر از تحریم هراسی نداریم و کشور بیمه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم امروز در درس تفسیر خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با تأکید بر اسلامی شدن دانشگاه ها گفت: امروز لاشه علوم در دانشگاه ها تدریس می شود، زمین شناسی و دریاشناسی داریم اما خداشناسی نداریم، اگر کسی نقش زیبا را ببیند و پی به نقاش نبرد در واقع کور است.

وی افزود: دانشگاه ها وقتی اسلامی می شوند که علم دینی تدیس شود نه این که لاشه دانش مورد توجه باشد، چگونه انسان می تواند نقش الهی را در زندگی و جهان ببیند و به آفریننده آن توجه نداشته باشد، اگر دانشگاه ها اسلامی شد از چنین دانشگاهی سلمان و ابوذر بیرون می آید.

حضرت آیت الله جوادی آملی  تأکید کرد: باران نمی تواند کشور را پاک کند بلکه خون مطهر شهدا کشور را از استکبار، ترامپ و انجاس دیگر پاک کرده است.

وی عنوان کرد: کشوری که خون داد پاک می شود، کشور پاک باید میوه پاک بدهد که شامل استقلال، عظمت، رونق تولید و خودکفایی است؛ اگر ایران بزرگ و ایرانی بزرگوار رونق تولید را تحقق ببخشد دیگر از تحریم هراسی نداریم و کشور بیمه خواهد شد.

محمد قمین
ارسال نظرات