۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۶۲۹۴۴۳
حجت الاسلام والمسلمین لائینی:

رشد و شکوفایی نیرو‌های مسلح مرهون تدابیر رهبری است

رشد و شکوفایی نیرو‌های مسلح مرهون تدابیر رهبری است
نماینده ولی فقیه در مازندران، رشد و شکوفایی نیرو‌های مسلح کشورمان را مرهون تدابیر و رهنمود‌های راهگشای مقام معظم رهبری دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع نیرو‌های مسلح سه گانه ارتش مستقر در سواحل مناطق مرکزی استان، عزت و اقتدار امروز کشورمان را مرهون تلاش و مجاهدت نیرو‌های مسلح کشورمان دانست.

وی با بیان این که نیرو‌های مسلح کشورمان همواره با هوشیاری، آمادگی و بصیرت خود در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های معاندان انقلاب ایستادند، افزود: این هوشیاری و بصیرت، شکست توطئه دشمنان را در پی داشته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمن در چهار دهه اخیر همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی به کار گرفته است، گفت: اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران و همچنین آمادگی و اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان همه این توطئه‌ها را خنثی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی به تلاش و مجاهدت نیرو‌های مسلح کشورمان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: فرزندان کشورمان در جنگ تحمیلی علیرغم همه مشکلات و محدودیت‌هایی که با آن مواجه بودند توانستند دشمن تا بن دندان مسلح را شکست دهند.

وی همچنین به پیشرفت گسترده نیرو‌های مسلح کشورمان در صنعت دفاعی اشاره کرد و گفت: این پیشرفت‌های صورت گرفته نتیجه تکیه بر توان و ظرفیت داخلی و جوانان ایرانی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز کشورمان در صنعت دفاعی به خودکفایی رسیده و همین مسأله موجب هراس و عصبانیت دشمنان ملت ایران شده است، خاطرنشان کرد: تحریم‌های چهل ساله دشمن علیه ایران اسلامی، موجب پیشرفت و خودکفایی کشورمان در عرصه‌های مختلف به ویژه صنعت دفاعی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که باید سطح بازدارندگی کشور در برابر تهدیدات دشمن خارجی را هر روز بیشتر تقویت کنیم، بیان داشت: ترس امروز دشمنان از ایران اسلامی به دلیل اقتدار نظامی است که در این سال‌ها به آن دست یافتیم.

وی، رشد و شکوفایی نیرو‌های مسلح کشورمان را مرهون تدابیر و رهنمود‌های راهگشای مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: شعار ما می‌توانیم امروز در نیرو‌های مسلح کشورمان به خوبی نهادینه شده است.

امام جمعه ساری با بیان این که نیرو‌های مسلح کشورمان به دلیل عزت و اقتداری که به دست آوردند به دژ مستحک و پایداری برای کشورمان در برابر تهدیدات خارجی تبدیل شده اند، گفت: همه توان و تلاش چهل ساله گذشته تضعیف اقتدار و عظمت نظام اسلامی بوده که همواره شکست خورده است./۹۵۰/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات