۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۶۲۹۴۴۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مردم در انتخاب افراد دقت کافی داشته باشند

مردم در انتخاب افراد دقت کافی داشته باشند
حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: برای اینکه کشور از بسیاری مشکلات نجات پیدا کند باید مردم در انتخاب خود دقت کافی داشته باشند و مجلسی در رأس امور به روی کار آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند عصر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و سیاسی شهرستان بیرجند اظهار داشت: باید با شناخت و تحقیقات در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی گفت: کسی بدون تحقیق و شناخت کلید خانه خود را به فردی ناشناس نمی‌دهد اما چگونه کلید خانه 80 میلیون نفر انسان را به دست افرادی که نمی‌شناسند می‌دهند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مجلس در رأس امور قرار دارد که باید طبق قانون نیز ریلی را تعریف کند تا دولت در آن ریل به حرکت خود ادامه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: برای اینکه کشور از بسیاری موضوعات نجات پیدا کند باید مردم در انتخاب خود دقت کافی داشته باشند و مجلسی در رأس امور به روی کار آورند.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی در حال توسعه و گسترش در جهان است و زمانی دشمنان داد و فریاد و تَشر می‌زنند که از ملت ایران مأیوس شده است و امروز دشمن حرفی برای گفتن ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ملت ایران به دلیل غفلت در برخی مباحث می‌بازد و اگر آگاهی به ملت تزریق شده و بر اصالت فرهنگ ورود کرد می‌توان موفق شویم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: بسیاری از دشمنی‌های دشمنان به سمت خودشان کمانه می‌کند و امروز مردم در بهترین شرایط برای گرفتن آگاهی‌های لازم به سر می‌برند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات