۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۴۲۴۴۵۷
آیت الله معصومی شاهرودی در دیدار رضایی:

حمایت از رهبر انقلاب و مواضع ایشان بر همه واجب است

آیت الله معصومی شاهرودی با بیان این‌که دفاع از رهبری و مواضع ایشان بر همه نیروهای انقلاب واجب است، گفت: به فرموده رهبری نگاه به درون داشته باشیم و اقتصاد مقاومتی را به مرحله اقدام و عمل برسانیم تا وضعیت معیشتی مردم بهبود یابد.
دیدار معصومی و رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه دیدارهای خود با علمای خراسان، با آیت الله معصومی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه و عضو خبرگان رهبری دیدار و گفت و گو کرد.

 

در این دیدار رضایی به بیان مسائل منطقه و تلاش وهابیت در جهت نفوذ به اهل سنت و ایجاد تقابل با شیعه پرداخت و حوزه را ارگانی قوی برای مقابله و پاسخگویی به برداشت های سطحی و منفعت طلبانه این فرقه دانست که باید با تبیین مبانی فقهی اسلام راستین در پی پاسخگویی و روشنگری مجامع دینی به ویژه اهل سنت برآیند.

 

در ادامه این دیدار به مسأله حاشیه شهر مشهد و خطر نفود وهابیت اشاره و نسبت به لزوم پیگیری و رفع این معضل تاکید شد.

 

در این دیدار صمیمی، آیت الله معصومی شاهرودی از مواضع دکتر رضایی در حمایت از ولایت و ایستادگی در مقابل فتنه تقدیر و بیان داشت: فتنه ها بر اثر عدم اطلاع و آگاهی مردم پیش می آید بنابراین مردم را روشن کنید تا به حقیقت پی ببرند.

 

استاد حوزه علمیه خراسان بیان کرد:‌ آمریکا و اسرائیل همیشه در پی فتنه و نفوذ بوده اند که لازم است نیروهای انقلابی با حفظ وحدت خود و مقاومت در برابر دشمنان به تقویت نظام بپردازند.

 

وی افزود: دفاع از رهبری و مواضع ایشان بر همه نیروهای انقلاب واجب است. بنابراین به فرموده رهبری نگاه به درون داشته باشیم و اقتصاد مقاومتی را به مرحله اقدام و عمل برسانیم تا وضعیت معیشتی مردم بهبود یابد. باید نقاط ضعف را تقویت کنیم و وحدت در جامعه را حفظ کنیم./202/933/ب1

ارسال نظرات