۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۴۲۴۴۸۰
رییس فروشگاه کتاب نورالهدی خبرداد؛

تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصدی کتاب های حوزوی ویژه امتحانات پایان سال/ ارسال رایگان به سراسر کشور

علیزاده با اشاره به تخفیف 10 تا 50 درصدی کتاب های فروشگاه نورالهدی برای طلاب گفت: در صورت خرید بالای 80 هزار تومان ارسال کتاب به علاقه مندان در سراسر کشور به صورت کاملا رایگان خواهد بود.
شعبان علیزاده، فروشنده کتاب های مذهبی و حوزوی

شعبان علیزاده، فروشنده کتاب های مذهبی و حوزوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از تخفیف ویژه کتاب های حوزوی در آستانه امتحانات پایان سال حوزه در فروشگاه نورالهدی خبر داد و عنوان کرد: برای کتاب های درسی حوزه اعم از شرح، تلخیص، گنجینه سؤالات، نمودار های جمله به جمله و امتحانات شفاهی از 10 تا 12 درصد و برای کتاب های عمومی دیگر از 10 تا 50 درصد و برای قرآن و مفاتیح تا 70 درصد تخفیف برای طلاب در نظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: کتاب هایی نیز ویژه ایام تبلیغ در نظر گرفته شده است که شامل روش سخنرانی، منبرهای کوتاه و چند دقیقه ای، بیان احکام، بیان حدیث، موضوع های مناسبتی ماه مبارک رمضان، محرم، صفر، فاطمیه و مجالس ختم بوده و برای این کتاب ها نیز تا 50 درصد تخفیف به طلاب داده می شود و به مناسبت نیمه شعبان غالب کتاب های مربوط به امام زمان علیه السلام را با نصف قیمت در اختیار علاقه مندان قرار می دهیم.

 

علیزاده با اشاره به دیگر کتب این فروشگاه، عنوان داشت: کتاب های موضوعی تفکیک شده اعم از پزشکی، کارمندی، رساله مصور و کتاب های کارشناسان برنامه سمت خدا، کتاب های اساتید و آیات اعظام اعم از رهبری، بهجت، مجتبی تهرانی، جوادی آملی، مجتهدی تهرانی، مصباح و انصاریان، کتاب های مهدویت، روایی، تاریخی، اعتقادی، تفسیر، مقاتل، فرهنگ لغت، سیره معصومین، خانواده و مشاوره نیز از جمله دیگر کتاب های این فروشگاه است که با تخفیف ویژه به فروش می رسد.

 

وی به دیگر محصولات فروشگاه نورالهدی نیز اشاره کرد و یادآور شد: غیر از کتاب در این فروشگاه محصولات فرهنگی دیگری از جمله قلم هوشمند قرآنی، سررسید و تقویم، انواع نرم افزار اعم از سخنرنی مداحی، درسی حوزوی و علوم انسانی وجود دارد که این محصولات هم تخفیف دارد.

 

فروشنده کتاب های مذهبی افزود: برای رفاه حال علاقه مندان و طلاب محترم شهرستانی ارسال کتاب به سراسر کشور را نیز آغاز کرده ایم و در صورت خرید بیش از 80 هزار تومان ارسال تا درب منزل به صورت کاملا رایگان خواهد بود.

 

وی در پایان به کانال تلگرام فروشگاه نورالهدی نیز اشاره کرد و گفت: این کانال هم اکنون با بیش از 2هزار نفر راه اندازی شده است و در این کانال آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به کتاب های حوزوی به ویژه کتاب هایی که جدیدا منتشر می شود قرار می گیرد و از جمله جدیدا فایل pdf عنوان دروس تمام پایه ها به همراه عنوان تمام شروحی که برای آن وجود دارد قرار داده شده است.

 

گفتنی است، علاقه مندان جهت تهیه کتاب می توانند به فروشگاه نورالهدی واقع در خیابان ارم، پاساژ قدس طبقه آخر پلاک 182 مراجعه نمایند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 37848166-025 و 09122531760 تماس حاصل کنند؛ در ضمن آدرس کانال تلگرام فروشگاه نورالهدی telegram.me/ketabfroshinooralhuda است./1330/پ202/ق

ارسال نظرات