۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۴۲۴۷۶۸
استاد حوزه علمیه:

ایمان راسخ سدی در برابر مشکلات است

منتخب مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر ایمان راسخ داشته باشیم در برابر سختی ها و مشکلات کم نمی آوریم.
آیت الله توکل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، آیت الله سید رحیم توکل، منتخب مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امشب در مراسم شهادت امام موسی کاظم(ع) که در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد با بیان این که بهشت مزد اطاعت انسان از حضرت حق است، گفت: ضرورت دارد تقوامحوری را سرلوحه امور خود قرار دهیم که برکات ارزشمندی دارد.

 

وی تصریح کرد: جان انسان باتقوا نورانی است که اگر حجاب ها کنار رود انسان از محرومیت و مهجوریت خارج می شود.

 

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: دنیا جای بلا است و مشکلات و مصیبت هایی برای ما صورت می گیرد که انسان باید دنبال ایمان مستقر برود.

 

آیت الله توکل خاطرنشان کرد: اگر ایمان راسخ داشته باشیم در برابر سختی ها و مشکلات کم نمی آوریم چون انسان از آهن نیز باصلابت تر است.

 

منتخب مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تقوا عمل به واجبات و ترک محرمات است، گفت: اگر انسان جایی احتمال باطل و خطا می دهد باید آن مکان را ترک کند.

 

وی افزود: کار برای خداوند متعال خستگی ندارد و انسان باید تلاش کند تا از همه ظرفیت خویش در مسیر بندگی حضرت حق استفاده کند.

 

استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که اهل بیت معصومین(ع) از مقام ارزنده و والایی برخوردار هستند، گفت: ضرورت دارد بهره گیری شایسته ای از این بزرگواران داشته باشیم تا زمینه سعادت و رستگاری ما فراهم شود.

 

آیت الله توکل اظهار داشت: در این مجالس باید از حضرت حق بخواهیم که گناهان ما را بخشیده و گره از همه کارهای ما باز کند و تلاش ما نیز در مسیر تحقق رضایت پروردگار متعال باشد.

 

وی با بیان این که فرصت های زندگی باید انسان را در مسیر تعالی قرار دهد، گفت: انسان باید از انجام گناهان دوری کرده و در عمل برای اجرای دستورات دین مبین اسلام و اطاعت از باری تعالی قدم بردارد./202/1314/ب1

عبدالرضا عزیزکمالی
ارسال نظرات