۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۴۲۹۰۷۳
استاد حوزه علمیه قم مطرح کرد؛

لزوم پیوسته بودن تبلیغ در مناطق/ تبلیغ مقطعی تاثیر چندانی ندارد

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد بر لزوم پیوسته بودن تبلیغ در مناطق و در جامعه تأکید کرد و گفت: تبلیغ مقطعی فایده ندارد و لازم است تا تبلیغ به صورت مستمر و با عمق و ژرفای بیشتری صورت بگیرد.
حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد استاد حوزه علمیه قم ظهر امروز در همایش نخبگان تبلیغی حوز علمیه قم که در سالن جلسات مؤسسه اسرا برگزار شد با اشاره به اهمیت تبلیغ در جامعه گفت: تبلیغ مقطعی راه چاره برای جامعه نیست.

 

وی در ادامه با اشاره به هجمه دشمنان نظام اسلامی و انقلاب خاطرنشان کرد: درد جامعه امروز آن است که به صورت همه جانبه مورد هجوم و حمله قرا گرفته است و باید برای آن کاری کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد یادآور شد: با کتاب مجانی دادن به افراد کاری از جامعه و مشکی از مسائل اعتقادی مردم حل نمی شود و باید به فکر چاره ای اساسی برای جامعه بود.

 

وی به اهمیت توانانی مبلغان در ارتباط با مردم اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از مشکلات جامعه امروز کمرنگ شدن حضورشان در پای منابر و همچنین عدم توانایی مبلغان در ارتباط گیری با آنان است.

 

استاد حوزه علمیه قم در ادامه با بیان این مطلب که هجوم گسترده دشمنان سبب ضعیف شدن برخی اعتقادات مردم شده است گفت: کمرنگ شدن اعتقادات مردم نتیجه هجمه همه جانبه دشمن به سوی اعتقادات جامعه است.

 

وی با اشاره به نقش نسل جوان در انتقال ارزش های جامعه به آیندگان اظهار داشت: جوانان حساس ترین و ظریف ترین قشر در جامعه هستند و از این ناحیه بسبار احساس خطر می شود چرا که به راحتی مورد هجمه قرار می گیرند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد به لزوم پیوسته بودن تبلیغ در مناطق و در جامعه اشاره کرد و گفت: تبلیغ مقطعی فایده ندارد و لازم است تا تبلیغ به صورت مستمر و با عمق و ژرفای بیشتری صورت بگیرد./979/پ202/ی

ارسال نظرات