۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۴۲۹۲۰۱
آیت الله علما:

مستکبران به دنبال منحرف کردن انقلاب اسلامی هستند

آیت الله علما با اشاره به اینکه دشمنان تمام قوا و تدابیر خود را برای مقابله با انقلاب بکار می بندند، گفت: مستکبران به دنبال منحرف ساختن انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود هستند.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته ابراز داشت: اقتدار و عظمت نظام مرهون انقلاب با رهبری امام راحل (ره) و تداوم آن مرهون حضور رهبر معظم انقلاب با اندیشه های آگاهانه و صلابت بی نظیر ایشان است.

 

آیت الله علما تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در جهان بی نظیر است زیرا امام خمینی (ره) با تکیه بر تقوای الهی و با قدرت و پشتوانه مردم انقلابی را رقم زد که پشت مستکبران جهان را به لرزه درآورد و اندیشه های شوم آن ها را باطل کرد.

 

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در کشور ایران محصور نشده و به بسیاری از کشورهای ظلم ستیز جهان صادر شده است، الگو قرار گرفتن انقلاب اسلامی ایران برای ملت های ظلم دیده ناشی از اقتدار این انقلاب در مقابل مستکبران است.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه بیان داشت: باید اندیشه های اسلام ناب محمدی در جامعه جاری و ساری باشد و مردم و مسؤولان با قاطعیت به تحقق آرمان های انقلاب بپردازند و اجازه ندهند مستکبران با نفوذ فرهنگی و اعمال نقشه های پلید خود این انقلاب را به حاشیه بکشانند.

 

خطیب جمعه کرمانشاه تأکید کرد: مستکبران به دنبال منحرف ساختن انقلاب از مسیر اصلی خود بوده و در این راه تمام قوا و تدابیر خود را بکار خواهند بست اما ملت ایران باید هوشیارانه و آگاهانه بسترهای نفوذ دشمنان را از بین ببرد و اجازه تاراج و غارت ارزش های اصیل انقلابی و اسلامی را به دشمنان ندهد.

 

آیت الله علما در ادامه افزود: مکتب امام راحل و شهدای انقلاب باید برای جهانیان تبیین شود و فروغ این حرکت بزرگ و الهی جهان تاب باشد زیرا انقلاب اسلامی بستر تحقق احکام اصیل اسلامی را فراهم می کند.

 

وی با اشاره به فضایل و کرامات ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: باید جامعه برای فرا رسیدن این ماه آسمانی و ضیافت الهی آماده شود و نسل جوان با آشنایی بیشتر با فضیلت این ماه گرانقدر از معنویت حاکم بر این ماه بهره مند شوند.

 

امام جمعه کرمانشاه در پایان تأکید کرد: حفظ تقوای الهی و توجه به این خصیله نیکو و ارزنده موجب دوری از گناهان و سعادتمندی دنیوی و اخروی انسان می شود./202/857/ب1

ارسال نظرات